Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 2, 2007

2 September 2007 - Lepas geram di fieza.fm

Aku tido lambat lagi...lepas subuh baru tido...sibuk betul ngan blog n myspace aku...

Sgt geram ngan sorg mamat yg xsedar diri...aku mmg sedar diri la yg aku nie xsecantik era fazira, xsecomel nora danish, xseanggun siti nur haliza...tapi kan setiap manusia ade harga diri dan maruah...ape hak dia nk kutuk2 org lain...diri tu dah bagus sgt ke...kalu hensem cam brad pit ke orlando bloom ke jae hee ke xpe nie diri sendiri cam tahi lembu...perangai teruk, beruk pun lagi bagus...aku xminta pun ko kutuk gambar aku tue, ko xde hak nk kritik la bahlul...ntah cam ne mak bapak dia didik dia ntah, sorry la kepada pakcik n makcik mamat physcho tue...tapi anak dia dh melampau sgt...baru je sambut merdeka tapi mamat bahlul ni cam hidup kt zaman batu...mental problem, kekurangan iman dan kasih sayang...aku harap dia bertaubatla cepat...aku xnak malu dgn adenye generasi akan datang yg attitude yg xbermoral camtue...

uii,lega rasenye dapat lepas geram...(",)

No comments: