Monday, October 31, 2011

Sunday, October 9, 2011

Day 29


1) Happy
2) Wealth
3) Healthy

Day 29 Challenge: DONE!!

Saturday, October 8, 2011

Day 28


My dreams
- to be millionaire by the age of 30
*angan2 menggunung!!*
- having great time travelling around the world
- happily ever after!! *huh berangan*

My plans
- get a job!!
- open a business
- own a company
*thats the only way to be rich*

My goals
- grab any opportunity that came

Allah beri kita rezeki dalam perbagai jenis bentuk.
Ada yang mudah dan ada juga yang sukar.
Pilihan terletak atas diri kita untuk menentukannya.

Day 28 Challenge: DONE!!

Friday, October 7, 2011

Day 27


muka mungkin nerd, tapi hati suci~
otak ade sedikit tidak center
kalau sakit, aku akan senyap
bila aku bising maknanya aku sihat walafiat

senang kate..
aku tade perbezaan pun
aku sama je macam orang lain
ade sifat ingin tau
ade sifat cemburu
ade sifat emosi melampau
ade sifat pemalas
ye same je macam kau~
kita tade beza pun kan...

Day 27 Challenge: DONE!!

Thursday, October 6, 2011

Day 26



Day 26 Challenge: DONE!!

Wednesday, October 5, 2011

Day 25


i learn to make a firework origami


Day 25 Challenge: DONE!!

Tuesday, October 4, 2011

Day 24



- handphone
- wallet
- oil blotter
- eno
- cologne
- lip balm
- nose inhaler
- pen

dan resit-resit yang berterabur. haha!


Day 24 Challenge: DONE!!

Monday, October 3, 2011

Day 23



a guinea pig~

Day 23 Challenge: DONE!!

Sunday, October 2, 2011

Day 22


1) Black



2) Brown



3) Maroon



Day 22 Challenge: DONE!!

Saturday, October 1, 2011

Day 21


takde specific superhero yang jadik pilihan hati. tapi kalau aku dalam kesusahan, aku selalu terase ingin nak jadik Superman. yela sumer benda dia boleh buat kot. and plus dia handsome! hahaha.


oh ye dan masa aku kecik. aku suke sangat dengan kartun tomato-man. kalau dengar lagu tomato-man tu terase macam enjoy giler sambil goyang-goyang kepala. dan tomato-man sangat comel! syial la weh! tomato-man memang sangat comel! warghh!! teringin sangat ni nak peluk kucing. eh macam takde kene mengena. blurr~


Day 21 Challenge: DONE!!