Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 9, 2007

8 September 2007



Masih ingat xmajlis abg ijan kt PD tu?? aku n wanie xikut...esok ade netball tournament uniten n aku jadik AJK...
abah, mak n apip je yg gi sane...rase sedih je,ntah la xtau nape
aku rase sebak biler lambai kt mak, abah n apip mase dorg nk gi tu...
pastu wanie kuar...aku tgk sin chan n doraemon sorg2...
then aku masak maggi, cendawan goreng masak kicap n roti telur cincang...
sounds nice rite?? mmg sedap pun...tapi aku makan sorg2...
rase sedih biler buat something sorg2...terase sunyi sgt hidup nie...
pastu kul9 tgk studio bintang kecil...duduk kt depan tv sorg dengan perut kenyang...
lepas habis bintang kecil, aku tgk citer yg sofea jane berlakun tu...
dah tgk pun b4 ni, tapi biler tgk sorg2 n menghayati citer tu betul2...
meleleh-leleh air mata aku xbenti...sampai tersumbat hidung aku...
tapi honestly to said that citer tu mmg sedih sgt2...sebak hati aku...
ayat2 yg aku suka dlm citer tue...
"ajal maut ditangan tuhan, dari dia kiter datang n dari dia jua kite pergi,kiter harus redha dengan ketentuannye"
pastu dengan lagu sudirman plak tu citer tu punye tema lagu --> salam terakhir

No comments: