Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 30, 2007

30 November 2007

Salamzzz...

setelah sebulan lebih aku xtulis kt blog nih, rase rindu plak...
walaupun hanya aku sorg je yg tau blog nih...aku la admin,aku la member, aku juga la public....ahhaha....seronok biler hidup nih hanya kiter dan dunia kiter, tanpa memikirkan org lain...masalah pun xbyk timbul....

byk yg telah berlaku sepanjang aku xtulis blog nih...sampai aku pun luper ape yg nk dikongsi bersame....

harga membetulkan laptop nih adalah RM700, mak ai pokai duit...modem pun rosak gak..hampeh...tragis sungguh hidup aku nih...

tp aku percaya sumer yg berlaku tu ade hikmah disebalik sumer tuh...walaupun aku terpakse BS(belum selesai) projek aku kerana laptop aku dh mampos...hehe

xpe2..aku redha dgn ketentuan Ilahi...aku tau Tuhan sayang kt aku...dugaan yg dia beri tuh mesti aku bley lalui dgn tabah...chewah,ayat cam dh insaf jek..kuikui

semester dah nk start 3hb nih...aku dh xde kelas..cumer projek je yg terbengkalai...yela sepatutnye aku dh abis study pun....huhu...result dh pun kluar, seperti yg dijangka...aku xdapat kepujian dekan, dh mmg subjek susah nk score...tu pun aku dh bersyukur dpt result cam tuh...hehe...

rasnye aku xbley nk ingat ape yg terjadi sebulan lebih...so sampai disini saje la aku tulis blog aku...

~~~Proud to be ME~~~

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.