Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 29, 2007

The Bad Story of mine

Tetibe nk citer pasal my abah yg sangat suke komplikated kan hidup, tension aku...lagi2 this story is about me where I lied to my abah that I finished my study while the truth is...

"Aku extend becoz of my project 2"

Abah xtau ni...tp its not my fault anyway..aku mmg plan tuk abiskn pun...tp tetibe jek laptop kena serang petir and paham2 je la kan...projek aku terbengkalai...dah la aku xde buat backup...yela disebabkn yakin punye pasal...and by that time pun aku tgh final exam...so, I had no choice...I have to lie...becoz I dont want to get any tension during the exam...

So, until now....in his mind [paham2 je la ek...malas nk taip]...aku masih xbgtau hal sebenar...just hope that he would understand me...

"Abah....maafkan Ija"

No comments: