Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 31, 2007

Chit Chat the nite b4 new year

Saje nk tulis banyak2 kt blog sebelum berlepasnye 2007...nk menikmati saat2 2007 ni sbb ianya hanya akan berlaku sekali je seumur hidup...lepas ni 2007 xkan muncul lagi...so, nikmatila saat2 akhir 2007 ni dan terima la 2008 dengan hati yg terbuka dan azam yg baru...mmg sayang nk tinggalkn 2007 sbb byk kenangan berlaku...dan aku suke dgn umo aku mase 2007 iaitu 21 tahun...malam td dok chitchat ngn dak2 mode box...kongsi2 segala cerita sepanjang kitorg kenal dan pengalaman2 lame...mmg xdinafikn bahwa internet dh menjad sebahagian dari hidup aku walaupun dulu aku bley je hidup tanpa tenet...tp skunk dh lain...internet mmg SyOkkkk woooOOo~~...naseb baek hati aku terbuka tuk memujuk abah tuk pasang....ni sumer gara2 BPR punye subjek...kalu mas xpakse pun xkan menjadi punye...so, thank to all yg berkenaan...ngee~~

aku tido lambat semalam tp naseb baek bley bangun awal...mate pun celik jek, xbape ngantuk...ni gara2 chat ngn aman n paez sampai kul6...memasing nk tunggu subuh punye pasal sbb takut terlajak...wakakakaka...aku kongsi macam2 ngn dorg....dorg pun xkurang...kitorg banyak flashback ape yg berlaku sepanjang kitorg kenal sesame sendirik...pasal erry yg masuk audition OIAM...bongok tul ar pakcik tuh...serius malu jek...dh baek2 jadik pelakun tuh, concentrate kt satu bidang je la...klakor tul...penat aku gelak kn dia semalam...iskh3

semalam aku dpt tau something yg aku menyesal tau...sbb ianya bukan menda yg aku nk dengar...ianya menda aku paling takut skali tuk tau...sbb ianya dpat mengubah perasanan aku...mmg on the spot, air muke aku berubah...naseb baek la chat online...kalu jumpe depan mate...maunye muke aku dh merah padam dah...erm, baru aku sedar yg the thing wont ever happen in my reality life...in dream n fantasy maybe it could happen...

so, b4 aku melangkah ke alam 2008...nafas baru, cahya baru, alam baru...aku akan lebih berjaga dan sedar yg hidup ni bukan dongeng dan bukan rekaan semata-mata...aku kena sedar sumer tuh...dan aku bersyukur aku dapat tau segalanya semalam sebelum segalanye sudah terlambat...thank God~~!!

No comments: