Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 21, 2008

20 February 2008

Just nak citer sikit je ni...ngee..
harini aku
happy sgt..perasaan yg xtau nk citer camne sbb sangat berbunga dan butterfly...perasaan tuh bukn aku create sendirikk tp on the spot aku terus rase...
ntahla, maybe sbb aku terlalu rindu kot...rindu kt sape?? ngeh2...
susah nk lupekn dia...serius shittt~~!!...
walaupun b4 this aku cam rase sakit hati tp aku ttp menunggu dan terus menunggu...
sampai satu tahap, biler hati terase sangat sakit biler rindu kt seseorg
tp ko xleh nk bgtau kt org tuh yg ko rindu kt dia...
fuh, perasaan yg sukar dibayangkn...biler sampai satu tahap tuh,
bile org sebut name dia, aku terkedu sbb aku
sakit hati...uwaaaa~~!!
tapi di saat aku semakin nk luper kn dia, tetibe dia muncul balik...
aku xdpt nk elakkn,walaupun aku ade niat tuk tidak pedulikn dia...
tp akhirnye aku kalah, aku tidak sanggup~~!!...
walaupun aku tau aku akan kecewa lagik lepas ni...
[sure punye kecewa,dh kena byk kali pun]...
tp aku rase happy sbb rindu dh terubat...wakakkak..
mungik sungguh aku ni...seriusss ar~~...
adakah dia tau yg aku suke kt dia???
aku cume harap dia xlarikn diri...
aku dh rase happy walaupun cume berkawan ngn dia jek...

-the end-

1 comment:

Tashu Faiz said...

go zaza go zaza.. aku bg tips..
mcm ner nk wat dier suker ko..

ko pi kat dier..
jalan ala2 madonna

pastu

pang~!!
gerenti dier tk jumpa ko da..

warghkakakkaka