Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 11, 2008

My Abah

Ada suatu ketika ni, abah gi kluang ade kerja n mak ikut mak long balik kampung...so nak dijadikn cerita, aku n apip tinggal kt umah berdua...petang tu balik dr uniten, athy n the gang nak gi tgk citer CUCI...aku pun ikut, aku dh ajak apip tp apip xnak sbb nk penat n nak siapkn keja skola...so, aku pun pergi je la tgk citer tu...kt dlm wayang, bley plak aku luper nak vibrate kn henset...nasib baik time tu bukan sceen sunyi...abah call, aku xangkat sbb terkejut tgh kalut carik button nk vibrate kn bunyik...pastu abah bg mesej >>>



aku xbalas la sbb xtau nk reply ape...pastu mak call, mak kate abah risau...aku cume bley doakn semuga apip selamat je la kt umah tu...ape2 hal pun, kena tunggu citer abis dulu...ye la, citer dh bayar, xkn nk tgk separuh jalan kot...ngeeh2

No comments: