Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 25, 2008

In a mood of ANGER

23 Mac 2008 : aku n athy gi IDP lagik...kali ni tuk pengesahan transkrip...pastu kitorg gi mines ngan mas, nk beli charger laptop athy...nak dijadikn citer, maybe dh tertulis n dh ditakdirkn yg aku akan marah sangat2 arini...

tengah mbayangkn kejadian tu semula tuk mdapatkn mood marah~~



breath in..breath out~~ start citer ni, mase tu nk carik parking kt mines la ni..gambar kt atas ni menunjukkn situasi kejadian...
yg hitam tu keta aku, yg merah tu keta penjahat, yg hijau tu keta yg nk kluar...

tengok situasi kt atas ni, parking tu sepatutnye hak sape? aku ke atau pun hak keta merah?? ade ke undang2 mase belaja nk amik lesen tu mengatakn, mesti beri keutamaan keta dr arah depan tuk parking keta???? huh????

mase keta hijau tu kluar, bley ke keta merah tu terus je masuk~~??? dgn slumber muke makcik tu masuk, walaupun aku dh HON dengan sekuat hatinye, siap ade echo lagik..PONNN PONNN PONNNNNNNN~~~!!!

dan yg sakit hati, dia tau tu parking aku tp dia slumber masuk pekakkn tlinge dgn hon aku...anak dia kt belakang mmg nampk, xkan la rabun kot makcik~~? xnampk ke signal aku huh? aku geram sgt, aku bukan lambat masuk, cume dh la banyk keta, aku nk lepas kan sumer keta sbb aku nk masuk dr BONTOTTT~~~!! tetibe dia leh jek masuk dr arah depan, mmg xde ethic, moral cam kencing...perangai cam taik...

aku geram giler, aku terus jalan, sbb aku tau kalu aku kluar, sure aku leh gaduh sampai kuar ayat2 yg tidak sopan dan tarik2 tudung makcik tu sampai aku puas, kalu bley nk suh bulldozer kasik lenyek keta dia, pakai jek keta merc tp perangai cam munyit baru kuar bandar...

pastu pusing2 xdpt parking, last2 kitorg decide tuk kasik makcik tu surat cinta...surat tu mas la yg tulis...ayat nye ala2 cam ni...>>>



kena sencored ayat tu sbb terlalu kasar..ahaha..yg pasti kitorg kasik makcik tu ayat 3B ar...rase puas lepas tu...pastu gi makan kt pizza hut n karok~~ ahaha






3 comments:

mas2ra rauna said...

aku tulis je...tp fiza n at yg ngamuk..at dah siap nk turun dah...huhuhu. jarang tgk at ngamuk...fiza lak x hbs2... b_b_... menyumpah makcik tu...aku gak yg menyabar kan dowang..kukekuke...menyabarkan ke??? hehehe

Hafizah Mohamad said...

ahahha..mas bohong~~!! mas lagik ar,siap nk berebut parking ngn makcik tu lagik...iskh,nape la xrakam adengan tu...ahaha

Tashu Faiz said...

hahahaha... woi zaza! aper la ko.. tkder kesopanan langsung! aku terkilan ngan ko.. aku kn mmg anti org yang tk sopan nih.. len kali ajak aku!. tk sopan langsung tk ajak aku join beta ngan makcik tuh.... kiter jotos paler dier!! pang~!... wakakakak.. giler best ko bg surt cinta kat makcik tuh, mesti dier akn kenang ko sepanjang masa.. waklakaakka