Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 4, 2008

Preparation B4 the nite

Kami x gi COIT arini, walaupun planning tuk jumpe pn jun, hoho..kerana keadaan x mengizinkn, aku, athy n mas gi mines carik mask...tp hampe sbb cume tinggal mask yg mcm mas punye jek...[bape banyak mas la...terbelit lidah nk sebut]...pastu kami hanya pesan kt mas, sbb dia nk beli kasut kt metro kajang...n aku tau ade mask kt situ....then kami beramai pesan kt mas jek...



pastu kami gi Alamanda tuk makeup, kami makeup kt Elianto...dr pagi kami xmakan, so kami decide tuk makan dunkin donut jek...



lepas tu kami semayang asar kt surau, kami semayang asar dua kali, sbb mase semayang mule2 tu, asar lom masuk lagik...ahaha..mungikk sungguh..



pastu lepas makeup, terus rush balik sbb dah lambatt~~~!! target balik kul 6...tp siap makeup kul6.45..x ke gelabah...maka jalan la kami semua cam charlie chaplin...pastu aku terpelecukk cam ala2 model dlm video yg aku selalu dok gelak giler2 tuh, tp xde la jatuh..tp jari aku darahh dan sakit...punye la tahan sakit, sampai aku dh xheran pasal malu terpelecuk depan org ramai...huhu...pastu balik dan kami siap dlm mase 20 minit ek..ke kurang dr tuh, xkire lak tp yg pasti mmg laju giler kitorg siap..huhu...cam ala2 clark kent nk transform ke superman...ngeee

No comments: