Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 12, 2008

<< Voice Heart >>

12 April 2008: For the whole week, aku stay up sampai kul5...skunk ni pun dh kul4.30...harini, aku pening n rase nk menangis mase buat form validation tu...mmg shit~~, sakit jiwa...data sumer dh tiptop dah check, skali last2 biler kilik submit...masuk database tp xpergi ke page index, dh naik juling tgk coding tu, mmg rase ade error kt coding atas2 tp xleh nk ubah sbb nanti akan ade error kt tempat lain lak...biler tension, aku makan...makan makan makan~~~...nk nangis, tp kalu nangis pun bukan selesai masalah...dok selesai kan masalah tu, last2 aku dpt solution yg baek punye...aku buat baru...ahahah, buang jauh2 yg merepek xjadik tu...ahahaha [xde la buang jauh pun, ade jek folder nye kt sebelah tu]...

ops, before that luper nk citer yg abah, mak n apip gone for holiday [holiday ke? ngeee...consider bercuti la tu]...abah ade keja kt kelantan, so they all went there...aku xmahu amik risiko tuk pergi...projek xsiap lagik ni, xde mase nk enjoy2, nk kentut pun xsempat...wakakaka <-- ni gelak ikhlas ke ni??...ngeee....pastu wanie balik awal, yeah, ade teman kt umah~~ happy happy happy~~actually abah suruh ajak athy, tp aku xpergi uniten...lagipun xnk la susah kn dia, nnt niza marah, aku culik athy dia...so, aku lepak umah jek dan menatap projek kesayangan...wanie kuar ngn hubby dia tgk wayang...kalu ikutkan hati, nk jek kuar rongeng tp makanan kt umah banyak...<-- xde kena mengena langsung...wakakkkaka... semalam, time tgh on9...terpandang la kt status si Aman ni -"jiwa kacoo"-...xtau nape aku busy body pi tegur n tanye....seb baek la ade respon kalu x mau nye sampai kiamat aku xtegur dah dia...ngahaha...alkisah nye begini, dia ade masalah...biase la, masalah cinta dia...citernye begini, awek dia masuk hospital kerna overdose ubat tido sbb terlalu tension...aman biase la, citer cam xnak jek, kalu aku xtanye, dia xjawab...dia kate, awek dia kena kawen ngn laki pilihan keluarga....disebabkn si aman ni masih belaja, so xleh la nk masuk meminang awek dia tu...pastu ayat cam dh malas nk belaja, nk terus keja, pastu masuk meminang awek dia tu....giler kepe mamat sekor ni, umo mude lagi ar...nk jek aku ketuk pala dia kasik dia sedar...tp xtaula, maybe bg dia cinta adalah segalanya...pastu tanye aku mane bley beli ubat tido...aku ingat dia nk investigate kepe, rupenye dia kate dia nk makan sbb dia susah nk tido...dia tanye haku, makan lagi banyak, lagi lame kan tido?...huishh~~ giler kepe?? kalu ko makan sumer pil tu mmg terus selamanye tido...biler aku bg nasihat kt dia, dia akan cakp yg aku xpaham..payah tul, dah la citer cam melepas kentut kt dlm bas, mmg la aku xakan paham the whole story but i tried to give semangat tuk dia supaya dia xbuat perkara bodoh seperti mane awek dia buat tu....last word from me to him -"ko buatla ape yg ko pk betul~!!"- arini plak, sepot merajuk ngn aku...aku xtau pasal pe [ade salah ke?erm...]..maybe sbb aku balas mesej dia lambat kot...tp lambat2 pun, aku balas gak pe...dah la aku mmg xreti nk memujuk...ngahahha...lagi2 budak kecik ni...tp biarkn je la...esok lusa ok la tu...tp ntah2 dia ade prob??? selalu dia habaq kt aku, plak arini dia xtau n bitau sape...skali...jeng jeng jeng..skali dia dok ngadu kt adis...aiyookkk~~~ mane la tau sbb adis ni dah la manja n gedik super...erm, xnk la citer lebih lanjut...ni sumer rahsia org...shhh~~~ <-- aku dh angkat sumpah dah pun... fuh, dah pun kul5...perasaan aku butterfly~~~...wakakakakkak...[sukahati nampaknye]..sbb si DIA tgh online...kali ni dia online lamer bangat...tgk dia online kt ym pun dh membuatkn aku happy...ngeeee~~ wakakakkaka...adakah aku giler bayang?? tepuk sebelah tangan plak tu...aduhhh~~ tp ntahla, walaupun aku tau dia dh ade awek...awek seksi n cantik lak tu [aku assume je cantik]...tp maybe awek dia x pandai...ngahahha...nk jugak aku menang...yela, mane ade org perfect weh, kalu dh cantik n seksi tu, mane leh pandai...x adil la kan~~ camne tu ek? aku tau dia dh ade awek, tp aku....erm....walaupun aku hanya mampu lihat dia on9 kt ym tanpa mempunyai keberanian tuk tegur...walaupun aku hanya mampu menyimpan num fon dia tanpe pernah sekali pun bertanye kabar kt dia...walaupun aku hanya mampu lihat gambar2 dia [ade tu gambar dia...physcho x aku??huhu]...sesungguhnye aku hanya mampu berangan memiliki dia walaupun aku sedar itu hanya angan2 belaka..TAPI, peduli ape aku...janji aku happy, xmenyusahkn dia...wakkaakaka....fuh, tp serius weh, aku xtau sejak biler aku jatuh hati kt nko...walaupun ciri lelaki idaman aku, xde pada nko...tp aku percaya, mesti ade sbb kenapa tuhan temukan kiter...ngahhahaha...anak ko menantu aku kot?? ke cucu ko nnt biras aku punye anak sedara? erk, pening2..wakakka...ape2 pun aku nk habaq ni...-"hoi, cepatla out ym, selagi ko xout, aku berat hati nk out...cepatla sengalll~~~"-....krroookkkkk~~~ zzzZZZZZ [ngantuk bangat ni]...esok nk sambung buat projek lagi ni...ape2 pun, aku terpakse la out sbb aku rase ko mesti tgh main CS kan..ko kan hantu CS...ok la gua nk cau~~

stefen chau makan cin cau kt chau kit road~~~

kindly me,
fieza


.: kt mid mase career fair :.


.: ini la coding yg kasik aku pening :.


.: pening2 pasal pojek, aku pun makan..ngee :.


.: cute x? satu namenye gisele, satu lagi namenye vavila :.

No comments: