Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 6, 2008

a lot of mumbling...don't read...!!

6 April 2008 (4:30 a.m) - Malam tu pening memikirkan pojek, disebabkan aku nk jugak layout dia buat sekali dr buat banyak2...buat layout tuk setiap page membuatkan aku pening...so, selepas study coding bagai nak rak...dok tenung jek coding tu, at last i solve it~~!! happy ler, after tension sangat asyik pandang projek jek...aku search about peribadi melalui tarikh lahir...menarik2 semua nye, aku copy dan post kt blog tuk buat tatapan kemudian hari...sebenarnye biler kiter bace menda2 cam tu, kite sebenarnye mengenali dgn lebih mendalam siapa diri kite yg sebenarnye...kadang2 kite xsedar camne kiter punye sikap, personaliti dan mcm2 lagik...sebenarnye aku sangat takut tuk interview exxonmobil selase ni, kalu dia tanye about myself, aku xtau nk jawab pe...that's why la kuarnye idea nk tgk pasal peribadi melalui tarik lahir ni...walaupun xde kena mengena ngn interview tu, tp tu la sebenarnye aku, suke bace something cam horoscope ni...ngeee...lately ni tidor lewat jek sbb buat pojek, aku jarang online YM, kadang2 aku invi, biler aku rase sumer org dh tido, baru la aku available...ahaha...xtaula ape motif aku tuk available tu...tp aku just nk concentrate on my final projek ni, tiap2 hari pandang layout projek tu, aku sure xpuas hati dan bley dikatakan tiap kali bukak projek tu, aku akan tukar layout...rasenye layout projek aku ni dh version ke 5...ahahaha...aku xpenah puas hati dengan ape yg aku buat, xde pendirian sebenarnye...maybe cepat jemu?? erm...semalam pergi career fair...nape aku ade perasaan takut yek?? takut untuk bekerja...maybe aku blom bersedia, ye betul~~!! i'm not ready yet~~!! tapi antar je resume, mane la tau kan, dpt tempat keja yg best..xtaula mane nasib akan mencampak aku...bersedialah tuk menerima panggilan tuk ke interview...ahahaha...dh la selalu bangun lewat, kang dorg call pagi2, ade sore cam bapok kena cekik tulang ayam...wakakaka...tp xpela, no hope for that...ngeee...ape lagi ye nk cerita?? erm, about mimpi nak x...aritu aku mimpi ade sekor ular ni,kecik jek cam ular daun...cepat jek ular tu gigit kaki aku, sakit gigitan tu aku dpt rasekan, cam real woo sakit nye...pastu tetibe ular tu hilang, biler aku masuk bilik, ade plak kulit ular yg baru salin kulit tu...kalu tgk dr kulit salin tu, ular tu besauuu wooo, maybe ular sawa...dada time tu dah dup dap dup dap...takutnye tu hanye tuhan yg tau walaupun hanya dlm mimpi...punye takut tu, aku terus lari mintak tolong kt sape ntah xtau, pastu lari punye lari, aku terjaga...agagaga...suspen jek story...mimpi malam semalam lak, aku mimpi si DIA, aku seperti kt kedai kek cam kedai secret recipe, cam kaoru's cake houz pun ade gak...yang pasti aku nampk banyak kek la, aku tgh pilih kek nk beli bawak balik tuk mak...sekali tgh dok usha kek tu, aku nampak si DIA, xnmpk depan, cume belakang jek, camne aku tau tu adalah si DIA?? sbb si DIA pakai baju yg belakang baju tu ade tulis name si DIA, dada time tu berdegup pantas skali...ye la dpt jumpe si DIA walaupun hanya dlm mimpi...pastu, aku terus lupa nk beli kek, aku ikut dia dr belakang, nak skodeng la konon...maka seperti mimpi2 aku yg len, kalu aku jalan lame sangat dlm mimpi tu, akhirnye i will end up the dream straight away...ahahaha...dari tadi aku dok ulang2 lagu yg same iaitu "kuBahgia by Melly Goeslow"...rase cam happy jek hidupp dengan lagu ni...hehe...aku rase aku dh nk tido ar, walaupun xsangap lagik..jam sudah pun menunjukan pukul 4:50 a.m...i think it's time for me to sleep lor and nk kasik Melly berehat setelah menghiburkan aku sepanjang dr kul1 sampai la ni....ngahahah...btw, motif aku tulis panjang2 ni supaya xde org yg nk bace sbb panjang sangat...huhu..harap2 ianya berhasil...so, anyone yg berjaya bace sampai ke tahap ini, do leave a comment, so aku tau sape la diantara org yg rajin nk bace lalutan aku ni supaya lepas ni aku akan taip post yg lebih panjang lebar...ahahahha...

wokeyyy....
adiossssss....amigossss...flamingoss...
aku xmakan kacang gajossss~~~~

kindly me,
fieza


nice one huh? peaceful~~


only one word..wow~~!!

1 comment:

WaNi.NaiVe said...

Seperti biasa, aku la yg paling rajin mengomen and membaca blog ko weh... Aku patutnya dapat Reader's Award dari ko... hahaha...
Teruskan usaha dgn projek ko tu... Satu je yg aku selalu remind diri aku kalau aku dlm keadaan yg byk sgt keja and tension, "Soon this all will be over....", saje nak bagitau ko... XD