Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, November 20, 2008

Let's get started..

today...

bermula lah misi aku mencari barang-barang...

aku n mak gi mydin kt kajang tu..kitorg shopping macam2, sampai sorg satu bakul..



barang yg kami beli ialah barang tuk our famili day..semangat dan excited kami berdua..huhu..



duit belanje sumer mak kuar..aku sponsor tuk cabutan bertuah jek..abah pun xtau ttg plan kitorg tuk beli barang2 sumer ni..senang ckp,abah pun xde idea yg kitorg akan buat hari keluarga segempak ini..[gempak ke?? insyallah]..sbb abah mesti ingat hari keluarga yg kitorg anjurkan ni, hanya la sumer famili gather ramai2, barbual2 makan2 tido2 then jalan2 [hah..aku ade 6th sense,leh bace ape abah pk..ahaha]

dan secara logiknye, aku juga menjadik the event planner [ala2 cam wedding planner lak]..



lepas amik apip dari skola..terus balik umah, sbb perut dh lapar..

pastu aku jenguk ke kotak surat..[aku sedang menunggu surat tawaran dari ukm]



then aku hampa..



pastu on the way nk masuk ke pintu umah..

tetibe..

.
.
.
.
.
.
.
.
.

ngengggg ngengggg~~ [bunyik motor..]



then,



me: huiii~~ tungggu huiii~~
[padahal surat tu posman tu akan letak dlm posbox..xyah pun nk jerit2]

tapi bukan sekadar aku jek yg berlari kedepan..mak dan apip sekali..[paling xmenahan]

wakakkaakkkakaka...

tetapi...kami dapati~

.
.
.
.
.
.
.
.
.



ianya adalah abang tnb yg hanya ingin membace meter..muke abang tu dh pelik...

me: la..org letrikkk~~ aku ingat posman..penat giler aku kejar ko tau x..

abe lerik: ??? [blurr gilerr]

pastu aku pun masuk dlm membiarkan abe letrik blurrr kt depan tu..pastu aku gelak gilerrr sbb abe tu pakai topi merahhhh..wakkakakakkakkakaka

bayangkan lah...baju biru terangg, topi merahhh menyala~~


2 comments:

Tashu Faiz said...

wah~!!!... ak mcm membayangkn 1 family ko kejer abe letrik ngahaha

Hafizah Mohamad said...

ahahaha...

mungikk kamu wahaiii gemokk~~

pangggg~~

tapi bayangan ko tu mmg benar belaka..huhu