Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, November 16, 2008

Satur Day Fever...

Aku stay up late until 5am, then tertido sekejap..thank God terbangun kul7, sempat lagi nk solat subuh. Tapi lepas solat, aku tido balik. Even Apip remind me tuk jogging pagi2 tu but I feel damn tired [tido pun 2jam baru].

~~Bawa aku..kepadamu..keindahannnnn yg tak semu...~~ [my ringtone]

me: heyloo~

niza: baru bangun ke?

[niza sounds really frustated, ahaha..at this time, mmg ingat niza dh sampai depan umah]

me: erk, ko dh siap ke?

niza: kejap lagi aku dh nk gerak..

me: oh ok..nnt ko dh gerak mesej aku tau..kedai tu bukak kul11

niza: ok...

~end of conversation~

i looked at the time..10.11am!!!!

"Berat mata memandang, berat lagi badan yg nk bangun ni.." [wakakakaka]

tapi ku gagahi juga demi kawan..[wah niza, bangga x jadik kawan aku?? huhu]

then, niza fetch aku kt umah, terus kami pergi ke destinasi seterusnya iaitu....



aku tergoda ngn niza, i'm not suppose to do facial tapi aku buat jugak..aku xjumpe ape reason aku buat facial [ahaha] dan aku xsangke ade gak kawan yg seiring dan sejalan cam aku [ngeee]
[nak kasik athy jeless ni..]



lepastu..dapat mesej dari mas berbunyi ala2 begini:

"weh, akak aku dari indon tetibe datang, tak jadik plak nk kuar, cancel la"

aku ok jek..tapi mas ingat aku merajuk, [ahahah]..maybe sbb mesej aku yg berbunyi begini:

"bluekkkk~~ ko tabur janji palsu~ uwaaaa~~" [wah bermadah kata, xmenahan]

tetibe mas mesej, jadik plak..time ni terasa cam memakse mas tapi aku kuar gak...shian mas~ sorry ye mas kalu ko cam terpakse..huhu...sayanggg ko~~

kitorg gi mines jek, pergi separate sbb mas kate dari tmpt dia dekat, dan aku plak insist mengatakan dari tempt aku dekat..cari gaduh betul~ [ahahahha]

aku bawak apip dan mas bawak 'Fruit kids' dia 2org...aku tunggu mas kt atas depan bowling tu punyela lame..mas~~ jangan la jalan cam munyit balik pasar beli pisang~!! [wakakaka]

tunggu punye tunggu~ sempat lagi aku beli cermin mate dan hampir nk usha henfon..


.: my new glassess~ ngeeee~ [happy mood] :.

lepastu, karaoke plak ramai..kena booked tunggu 25minit..sambil tunggu tu, kitorg gi arcade~ main lumba kereta..apip relaks jek, aku n mas la yg cam jakun skit sbb keta tu terpusing terpelanting tergolek golek..[wakkakkakka]



then..karaoke time~~ yehaaa~~ lalalalalalalaaaaaaa~~




.: mas wif her anak buah,
luper lak nk tanye sape name,
yg aku tau along n angah..ahhaha..
then yg hujung kanan skali tu my lovely bro..huhu :.


kitorg amik 10 lagusss..sore dh xde..baru 5 lagu budak2 laki sumer tu xnak nyanyi..wah aku n mas ape lagi..berdua lebih baik ar..ngahahahha...tapi yg cam tutttt nye microphone tu cam hampeh..dan kerana mood aku agak baekkk~ aku xpi mengamuk kt kaunter depan tu [cukup ar mengamuk, tau x yg mengamuk tu memenatkan? wakakkaka]

untuk Athy: biler lagi nk join kami wat facial?? huhu

untuk Athy n Niza: biler kiter nk kuar same weh?? lame xmenyengal~~ ngee~

untuk Mas: ko boleh ke join kami lenkali??

untuk Wani: jelessnye dgn beg baru ko~ huh~

6 comments:

MamaFaMi said...

Amboi Apip... dah jadi bodyguard Kak Ija eh?

Mask-roll said...

wakakakk...kowangnk g biler lg?? heheeh..bestla skali skala kuar mcm ni..tp jap je kuar...anak buah aku ade kan..hehehe....dowang x kisah..mak aku plak nk bwk dowang g jln...huhuhuh

Mask-roll said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

uiii
munyit terlepas dr zooo~~
g karok pulekksss
tak runtuh ker bangunan tuh??
ngahah

Tashu Faiz said...

erkk
erkk

zaza
zaza




wat facial?



wah~~~~~.....

waheverrrrrrrr~~

pangggggggggggggggggggg~~~

NiZa (' _ ') said...

huhu..tuh la lame giler tk menyengal..