Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 12, 2009

At Last, I Found it..

After class, gi Bintang kt Kajang sbb apip nak betulkan kasut..
so, kami pun berjalan dalam Bintang..
tengah jalan2 tu, aku pun lalu kat row roti..
dan tetibe aku terpandang sesuatu..



"ButterScotch~~!!!"

wah, so this is my very first time jumpe butterscotch..
then I take one and see the price..

Gardenia ButterScotch - RM 4.00

"omg~~ double the price from the normal roti.."

then aku tercengang.. pastu mak n apip datang ke aku..

"dah Jah, nak beli ape lagi?"

"mak~ butterscotchkuuuu~~~"

"hurm~ mmg tak penah tgk pun.. halal ke??"

"wah Jah~ RM4.00?? mahal giler~"

"halal?? gardenia la mak~
weh barang baek mesti mahal maa"


"hishh~ nak beli ke??"

"hah amik la, nk rase gak camne
sedap nye butterscotch yg Ijah sibuk carik"


so, tanpa ragu segan dan silu.. aku amik even harga mahal..
sampai2 rumah, kitorg terus bukak dan melahap butterscotch..



dan kami dengan sepakatnye mengatakan..

"Yup~ gardenia butterScotch memang sedap~ mesti cuba~~"

ahahahha.. dan akhirnya jumpe gak aku ngn butterScotch..
thanks to Paez sbb berjaya membuatkan aku mengidam
dan cari sampai dapat roti yg amat susah nk temui ni..


3 comments:

Tashu Faiz said...

wah~!!! tahniah!! hahaha selepas beberapa bulan encari.. wakaka

ko la org pertama yg ak tau susah bebenor nk jumpa roti tuh...

haha

NiZa (' _ ') said...

ahhaahah..aku da rase dulu..:P

Hafizah Mohamad said...

ala niza penah makan bukan nak belikan aku..

ahahha...