Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 16, 2009

Aku dan Diriku..

oh banyaknye mase aku ye...

tapi ini sekadar having fun at facebook..

hanya sekadar tatapan buat aku dan diriku [skema]

--------------------------------------------------------------------

- Haiwan ape yang sesuai dengan kamu? -



wah kucing very the kiut,
seb baik bukan munyit..ahahha..

aku lazy? dan expect people do things for me?
[ragu2 ngn diri sendiri]


- What kind of explosion are you? -



huh~ cam betul ni..
skali dia meletup~ kebabummm~!!


- Are you a peaceful person? -



yeah~ sesuai ngn name aku.. err ape name aku??
oh setuju2 ngn description ini..
aku tak suke sakiti org..

tapi org tetap benci aku.. itu xtau la nape..


- What will u be in 10 years time? -



oh yeah~~ adakah?? ngahaha..


- What character suit u in Twilight? -



tak tau citer ni, xpenah tgk pun..
yg aku tau kabom minat
ngn hero dia tu.. robert pattinson~

so obviously aku xkenal sape alice cullen..
tp ape2 pun dia sgt kiut ar.. ahhaha


- Which character are u in Harry Porter 1 ? -



yeah~~ aku hero~
ye aku memang baek~ xyah nk bitau..
harry~!! bak sini skit duet ko~
[pustop]


- Bakal husband berasal dari negeri mane? -



sabah bah~ biar benar ni??
mane nk carik..ahahha.. budusss ini kuiz~


- What Colour are u in Power Rangers? -



wah~ blue is me~ suke sangat2.. wakakka


- What character are u in ShinChan? -



alamak~~ budak benggong ni.. ahaha..
yea~ aku mmg innocent.. bluekk~~


- Siapa karakter anda dalam cerita P.Ramlee? -



wah~ mintak nyawaaa~~ damn~ funnny.. ahahah
ye~ bab yg mahukan yg terbaek itu benar belaka..
[wakakka..angkat bakul nampaknye]
aku menghidap panic disorder?? adakah itu sawan??


- Siapa watak yg sesuai dengan
anda dalam Madagascar? -




wah cam betul~ wakakka..
tp ttg patung hawaii tu tidak benar belaka [pustop]


- Berapa hantaran kahwin anda? -



woo~ penerangan dia very the baek~
tp aku bukan mate duitan ke? wakakakaa~


- Sesuaikah anda untuk belaja di Oversea? -



wah~ tp kenapa zahid? menuju puncak~~!!
oh adakah ini benar~ amin~~!!


- Siapa watak paling sesuai
dengan anda bila anda marah? -




wakakka~~ very the vungukss~ adakah benar??
ye mmg benar~ meletup pun dh ala2 grenade~
grrrrrrrrrrrrrr~~ awas kamu~~!!


- Bulan yang sesuai dengan anda? -



eh? ini wanie lor~ aku 10~ nehi~ nak 10 gak~


- Seteruk mane tahap gelabah anda? -



erk~ why munyit?? oh nehi~
bikin kontroversi jek~ panggg~~!!

btw, aku mane gelabah~
aku cool~ cool~ wakaka..



- Adakah anda seorang yg mengarut? -



wakakak~ siott~~
mane de aku bual2 ngn berus gigi~ gilakk~

tp yg menahan berak tu betul la kot..wakakakka..
wah kuiz ini very the banggang..
btw, kentang mcD tu~ sedap~ lapar lak~


- Siapakah anda dalam watak wonderpets? -



oh baru tau name nate ni Linny.. wakakka..
wonderpetss~ wonderpetss~~

ilmu zoological? apekah?


- Siapa anda 30 tahun akan datang? -



wah ini boleh dipercayai~ wakkakak..panggg~~!!


- Siapa celebrity tempatan
yg paling sesuai dgn anda? -




wakakkaka~~ apekah ini??
aku tak pilih pun dating ngn ramli MS~

aku pilih zizan nin la tuk jadik date aku~~
wahh~ budusss~~



- What hair colour suit u? -



wah~ benarkah? patutkah aku colourkan rambut?
or pinjam rambut ayam erry? wakakakka


- Who pastime people suit u the most? -



tak kenal~ hughes? jename lampin bayi tu ke?
yeah~ description dia sgt best~ sesuai ke nyah?


- What disney song suit u? -




- What kind of girl are u? -




- What disney character are u? -



wooo~ mari kiter boloss itu cermin~~!!
bolosss saja~~ wakakka


- Which Harry Porter character are u? -



wahh~~ feverett ni~~ oh cedric~ lap u~~
aku handsome?? xberapa yakin..
aku loyal?? sudah pasti..
aku smart?? hurm~
my personality will some day kill me?
we wil see one day~
ye heart break~
aku pun turut nangis dgn kematian cedric~
screww me~~



- What movie killer character are u? -



wakakkaak~~ scaryy nyahh~~ buduss~~!!
die die die~~ i kill u all~~ muahahahah~~
chucky pun ckucky la~


- Zombie survival test.. can u survive? -



oh sememang aku paling takut zombie.. shottt~
ketika jawab test mmg menghayati betul2 situasi..
tak sangke leh survive..
walaupun aku berjalan2 dikota..
wakakka..
tp aku tak sanggup nk bunuh kawan yg dh jadik zombie..

aku larikk~ description itu salah belaka~
aku hanya lari dan lari~ [sbb xjumpe pistol~]


- What x-men character are u? -



huh~ jangan main2 ngn aku~
sekali aku marah~ ko dengan kentut ko, aku terbangkan~
wakkakakak.. wushuuuu~~~ [mantera panggil ribut]


- What sport game fits you? -



oh mane tau saya suke game ini??
errr~ short?? wah mmg siott~~~
xyah tulis xleh ke huh?? panggggg!!!


- What character are u in sesame streets? -



wakakk~~ ok ar ni~ biru is me~
seb baek xdpt nate yg bulu mate
melentikkk giler babeng tu..
ahahhaha


- Who is your twilight date? -



wakkakak~~
alamak kaboom, dia yg nk ngedate ngn aku..

aku terpakse kaboom..ngahahha


- Who is the twilight guy
that compatible with you? -




wah~ again?? kaboom gonna kill me for this~
ampunn kaboom~ cedric diggory tetap pilihan hatiku~
wakkakka.. gi sane edward~ shoo shoo~




1 comment:

Tashu Faiz said...

ak just perasan bab GELABAH BERUK tuh nyahh~ tuh jek ak pasann

so ak nk komen pasal tuh jek.. ngahahahahhahaa

terbukti sah~ tiada penafian mahupun rejection

zazap nonna si nyet~

ngahahahahh