Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 16, 2009

Sem-ONE result

aku bernaza,
"Kalu aku lulus, aku nk puasa seminggu..
dan kalu result sumer B+ and above,
aku nk belanje famili-ku makan kat satu tempat special..aminn"

sms from kak M: "result dah boleh check kt smpweb.. Harap Maklum"

wooaaahh~~!!


ketakutan tahap max menyelubungi aku [giler skema]

dalam ketakutan pun aku try bukak smpweb..
tapi aku luper password aku..
password smpweb xsame ngn spin.. haish..
aku xtau mane gi kertas yg ade password aku tu..

then aku try je la pakai tibai password..

inilah hasilnye..



setelah try lebih dari 3 kali pun masih boleh try password..
menda ni x block ke?? takde limit ke tuk try password??
huh! takpe la.. lagi bagus, aku leh try sampai dapat..

setelah cube dan mencube..
pun masih tak dapat password yg betul..
so, hanya satu je care.. gi pps pastu kena bayar RM3.00
seb baek RM3.00 jek..

dan secara tibe2.. aku saje2 carik kt longgokan buku2 ni..



dan aku jumpe~~!!

[erk, kenapa aku citer details sangat ek??]

wakakakakak~~

gi terus direct ke ending je la.. penat nk citer, bukan ade yg bace pun..

tadaaaa~~!!


ini la result aku..



Alhamdulilah LULUS~~!! ngeee~

yang paling penting ni ->


p/s: ternyata aku terlebih takut sangat dengan mimpi aku..huh!


4 comments:

Mask-roll said...

suruk pointer..jgn x suruk! nak akur eveal kat hotak jerit ke?? huhuhuh

naqiubex said...

Wah.. haha.. mmg selalu macam tu.. kena kemas sikit lah lain kali

cepot said...

wah..
congrats nyah!!
kau lupe tu nk tulis kt naza kau..
"blanje sepot wayang n makan kt mlaka.."
mungkir janji~
panggggggggggg~!!
ahahah
rindu kamoo nyahh!!
asal on9 jek paez..tade owg len ke pe..
ahaha

Hafizah Mohamad said...

erk..

ape korg merepek ni??
wakakaka..

mas - jgn direveal~ aku maluss~ wakakakak..

sepot - bukan patut ko ke belanje aku?? huhuhu..biler janji dimeterai?? [nah ape maksud perkataan tu.. aku tibai jek..]