Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 10, 2009

Malam itu 9 October..

Sarah: weh, tak lambat lagi kan tuk aku wish ko happy birthday!! nnt aku kasik hadiah.. ko nak ape?? munyit nak?? ahaha

Me: tenkui2.. munyit?? panggg!! ahaha.. aku nak munyit yg kecik yg boleh lompat2 dan boleh bercakap.. carikla ko sampai dapat.. ahaha

Sarah: cheh.. kalu aku jumpe?

Me: kalu jumpe nnt aku namekan munyit tu sarah.. ahahah


Sarah: jahattt!!!!

---------------------------------------------------------------------

Mas: weh malam ni jadik tak?

Me: jadik2..

Mas: jangan tak jadik weh, aku belanje nie..


Me: ye jadikkkk!!


so, nak dipendekkan cerita.. mas belanje karaoke kat Metro Point kajang.. dia dah book awal2 tempat malam ni kul9.30.. book karaoke 3jam, wah memang tegang ar tekak.. ahaha.. aku datang ngan apip, bukan aku pakse dia tapi dia yg nk ikut sebab dia nk belajar kat oldtown la konon kan.. tapi bile sampai2 kt metro point, dia teringin lak nk lepak kat starbuck.. btw, inilah kali pertama kot aku masuk starbuck and buy something [very the kampong kan aku?].. aku terus menuju kat depan kaunter..

MissStarbuck: ye nak order ape?


Me: ...[sambil tengok menu]


Apip: nak ni weh!! [sambil tunjuk gambar kt atas meja kaunter]

Me: erm.. nak yang ni!!

MissStarbuck: nak yang air or ice-blended?

Me: erm.. anyway, berapa harga?

MissStarbuck: yang air ni RM16.00 and ice-blended RM16.80

Me: huh? [demit!! aku salah dengar ke ape ni!!]

MissStarbuck: air ni RM16.00 and ice-blended RM16.80

Me: RM16.80?? [muke masih maintain]

Apip: ice-blended la satu..

MissStarbuck: ok.. tu je?

Apip: ye..

Me: ...[sambil amik duit dalam dompet nk bayar]

Apip: weh xpe aku bayar sendiri la..

Me: shian la ko.. amik ni, ko topup la selebihnye..

Apip: cam sial harge weh.. abis duit camnie..[bisik kat aku]


yeah!! memang yg lepak starbuck orang yg kaye.. thank God selera perut aku bukan starbuck.. dan patutla selame ni, aku tak penah teringin nak lepak starbuck.. demit starbuck!!


.: rajin belaja tu sampai kat starbuck!! :.

Me: ok pip, aku naik dlu.. belaja elok2 ye gemok!! ape2 call ye.. kalu busan nnt ko join la kitorg kat atas tau..

Apip: yela2.. cam nk masuk shift keja jek.. dah2 pegi!!


Me: ciss!! papaii!!

then, aku join mas and niza kat bilik karaoke 35.. lepas order makanan jek, kitorg terus mulekan expedisi menyumbangkan suara yang sumbang ni.. ahahaha.. setelah sejam setengah berlalu, kitorg bertiga jek melalak.. athy and ibu dia stuck kat traffic jam.. tinie and sarah plak lambat skit katenye..


.: nyanyi2 pun sempat pandang kamera :.


.: mas buat cam rumah sendiri jek :.




.: mulut aku penuh makanan tu..
tu gambar cam tak semegah.. haha :.


biler dah sampai sumer orang, tengah2 nyanyi lagu tu.. tibe2 niza kuar bilik.. aku dah tak berapa nak alert dengan keadaan sekeliling, takde nak syak ape2.. tibe2 jek, lagu karaoke yg tengah athy and tinie nyanyi tu bertukar lagu karaoke 'Happy Birthday'.. aku pelik giler time tu.. dalam keadaan blur giler babeng tak ingat punye, aku pandang athy, sarah and tinie yg enjoy nyanyi lagu happy birthday.. dan aku? masih dalam keBLURan.. lepastu, tibe2 aku tersedar.. pastu, aku dah tak tau nak buat muke camne dah.. wakkakaka.. cheh!! korg plan ni tanpa aku ketahuan.. demit!! tapi malam tu memang seronok giler.. buat bising kat dalam bilik karaoke tu takde sape nk marah, sbb memang tempat tu dah semulajadi bising.. ahaha..



neway thanks a lot korunk sumer!! aku ego ni nk ucapkan.. tahap ego tinggi.. tapi aku betul2 sayang korunk sumer!! warghh!! pangggg!! ahahaha.. ni celebrate birthday kita sumer kan?? heheheh [gelak gedik].. kek secret recipe tu memang damn sedap giler walaupun manis giler chocolate tu [sebenarnye perut dah kenyang].. so, thanks tuk sumer!! muah2!!! Lap u all!!







p.s:
to mas: thanks for the treat.. very enjoying 3hours moment..
to athy n niza: thanks for the gift.. bear tu aku namekan dia 'Chibi'.. ;p
to tinie n sarah: thanks for the spongebob.. name sponge tu 'Bugsie' =D
to sarah: tenkiuuu for the monkey!!.. name dia 'Nyet'.. ahaha
[xsampai hati nk namekan dia sarah.. nnt ko babap aku.. lol]
to ibu athy: thanks meriahkan majlis..
and to all: lapp u all!! muah muah!!




4 comments:

Mask-roll said...

heheheh...tula enjoy gile mlm tu kan...best giler marathon nyanyi 3 jam camtu...hehehehehe

nanti kiter g lagi....

NiZa (' _ ') said...

hehehe best2..:)
enjoy sgt2...smpi lebam tekak..ahhahaha
muah2...x0x0..

MamaFaMi said...

Wahhh bukan main lagi birthday tahun ni... celebrate ngalah celebrity la Jah! Hehehe....

Aiyoyo.. Starbuck mahal gilos eh? Eeee tak masuklah acik wei...

Hafizah Mohamad said...

[mas] - mas belanje mmg la best.. haha.. tp pasni dh xleh nk gi.. =(

[niza] - ngeee.. ye best2.. huhu

[mamafami] - celebrity pun blom tentu celebrate camni woo.. haha.. ye starbuck mmg mahal, xyah masul situ!! boikot2!! haha