Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 21, 2009

The 10-hours with Sepot

21 December 2009

Hari yang tak menjangkakan. Dimana Sepot nak datang rumah. Ada sedikit hampa sebab Angah-moo tak dapat nak join dan Encik Gumuk-Paez sangat busy. Walaupun masa singkat tapi seronok sebab kegilaan diorang berdua membuatkan aku jadik sedikit tak siuman. Ahaha.

Bermula dari tengahari, Sepot sampai kat depan rumah aku dengan Abah dia. Then Abah dia belanje makan kat Sate Samuri. Abah dia siap bungkus balik untuk Mak aku kat rumah. Oh Terima Kasih Abah Sepot. [tiba2 terasa macam ayat skema abis]

Lepastu, Abah Sepot merayau buat hal dia. Kitorg pun jalan2 kat Alamanda. Masa sangat singkat, kitorg hanya sempat karaoke. Akhirnye dapat jugak aku paksa Sepot untuk Karaoke. Ahaha.

Macam cerita cinderella, aku terpaksa hantar Sepot kat Marriot sebab dah janji dengan Abah Sepot before kul6. Dan sekali lagi, Abah Sepot belanje kitorg buffet dinner kat marriot. Marriot tu!! Pergh!! Saya sungguh jakun. Maybe terserlah tapi lantak la. Ahaha.

Makan sampai terboroi. Kemudian, cerita dah sampai penghujung. Kitorg say bye-bye kul9 kot.

p.s: Thanks to Sepot and her Abah.


.: Sate Samuri :.


.: we @ alamanda :.


.: Krismas Tree @ Marriot :.


.: Saya kelihatan kurus, jadik saya suke gambar ni, ahaha :.


.: Jom makan sampai boroi!! :.


.: Hi 5ive!! :.





No comments: