Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 18, 2009

Awal Muharram and Result 2nd Sem

4:50am on Friday 1 Muharram 1431

Well, hope belum terlambat untuk wish kat semua Selamat Menyambut Awal Muharram..

Pagi buta tu, aku sedang ber-conference dengan Athy, Tinie and Sarah. Aku yang dalam keadaan ngantok mata pandang monitor cam dah nampak dua monitor, dengan secara tiba-tiba terdetik nak check result last sem kat smpweb. Well, memang hari-hari pun aku check. Tapi sempena malam awal muharram ni, aku memberanikan diri untuk check result. Bile click kat button 'Keputusan Peperiksaan' tu, aku nampak hanya ada satu line jek. Supposely ada tiga line sebab sem satu aku amik 3 subjek. So, bila dah ada hanya satu line, memang sah-sah result dah kluar. Aku terus memblurkan mata aku supaya tak nampak result tu. Dada bergetar kencang. Aura ketakutan menyelubungi aku. Aku terus signout tanpa check result.

Sanggup ke aku tengok result? Esok dah nak balik kampong, kalau result aku worst, mood aku mati untuk famili day next week..

Niat aku satu jek, "Ya Allah, aku nak dapat A untuk Advanced AI ni semata-mata untuk happykan Abah, aku just nak tengok Abah happy"

Last-last aku buat keputusan untuk beranikan diri check result, bile page result open je, aku tutup cover pakai kertas dan aku bukak mule dari bawah..

Well, cam biase lah..

KEPUTUSAN : LULUS DAN LAYAK MENERUSKAN PENGAJIAN

p.s: Alhamdulilah.. Saya gembira =D


2 comments:

Mask-roll said...

wah...sure hebat lg result ko.... congrates....

Unknown said...

tahniah fieza sbb result bagus!Alhamdulillah lulus :) aku tmpg hepi gak..bile la aku nak sambung studi gak ni..