Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 8, 2009

Changing..

I am about to change something..

1. the blog colour.. I make it looks more greeny. Cantik kan?? Terima kasih mas atas pujian anda..

2. the blog banner.. I make it more smaller in size. So tak yah korang nak scroll lebih-lebih untuk bace post di bawah kan. hehe.

3. suppose to have a song. But I remove it already due to distraction problem.

4. change the sign from to

5. and I am about to seriously concentrating on my 'Get-rid-of-FATs' routine starting by today [I hope so]. See the above BMI ticker. 10kg to lose. can I?


5 comments:

NiZa (' _ ') said...
This comment has been removed by the author.
NiZa (' _ ') said...

boleh2...chaiyokkk2 :)
aku sokong dr blakang...
:D

Mask-roll said...

ERK..TGL SEPAPAN LA KO...RM1 TURUN JD 50 SEN JERK NNT...WAKAKAKAK

Tashu Faiz said...

10 kg??????????

ak kene turunkan 15 kg..

what say u zazap.. take another dare to thin challenge? ngahahaha

Hafizah Mohamad said...

[niza] - jom niza.. as a start, lets hiking!! lalalalalaa.. =D

[mas] - 5posen pun 5posenn la mas.. singgit ni pun xlaku.. wakakkka.. wah abaikan kate2 aku... lalalalalalaa..

[paez] - jom paezz!! aku supportt ko.. ko suppoort aku... tp yg belanje tu jgn luper auwww!! wakakaaka