Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 7, 2010

A second Chance

aku hampir nangis, aku hampir membebel, aku hampir rase my life is over, masa depan ku gelap..

satu2 nya jiwa dan raga aku hampir tinggalkan aku,
aku usap2 dia sambil berkata "dont do this to me~"
aku tekan2 jantung dia supaya dia bernafas kembali..
aku rasa badan dia sejuk jek..
before aku tinggalkan dia tadi, dia dlm keadaan ok jek..
kenapa takde petanda untuk dia pergi..

aku surrender..
aku seakan merelakan jek dia pergi.. [even masih mengharap]

aku peluk dia erat...
aku cuba sekali lagi untuk menekan jantung dia..
dan akhirnye...
he's alive~

terima kasih Ya Allah~

tapi aku akan tinggalkan dia sekali lagi.. [selalu je aku tinggalkan dia]
and I hope, dia jage kesihatan dia..
dan jangan tinggalkan aku tanpa harapan..
sebab aku sangat sayangkan dia.. muahh~ [peluk dia erat2]


5 comments:

Mask-roll said...

erk...boyak???

WaNi.NaiVe said...

boyak, ko adalah mmg sgt complicated, even more than me... Sumpah aku tak paham apa yg berlaku... XD

Hafizah Mohamad said...

[mas] - ape erk2? [peluk dia erat2, hahahaha]

[wanie] - aku bukan complicated la.. tp aku berfantasi, imaginasi aku sangat kreatif [perasan].. ahaha

Mask-roll said...

wah...meh peluk aku..sure dah xleh nak erat2... sbb perut kat tgh2... ngah3...

WaNi.NaiVe said...

Boyak, aku tetap tak paham....
Sila dtg bilik aku malam ni... XD