Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 9, 2010

A day-o to Malacca

8 Ogos 2010

Perjalanan yang dirancang dalam keadaan agak semberonoh. Dari pukul 9, pending ke pukul 10. Dan akhirnya berganjak sehingga pukul 11. Walaupun pada permulaan, aku and Niza macam rasa patut cancel je plan. Tapi Athy tetap berkeras dan tekad. So, kami layankan je la.

Bertolak dari pukul 11. Aku ngantuk dan tidur. Terjaga dari tidur terus aku buat permintaan nak kencing. Berhenti di perhentian. Then dorang beli buah sebab terlalu lapar. Makan buah dengan lahapnya. Lepas agak-agak perut dah dilayan mesra, sambung semula perjalanan.

Sampai melaka pukul 12.30 -> Makan -> Menara Taming Sari -> Kota afamosa -> Dataran Pahlawan -> Sesat -> Sesat -> Jonker Street -> Balik!

Gambar banyak dan berterabur di kamera masing-masing. Tapi mood malas nak upload sumer.



Kenapa gambar aku takde?
Sebab aku tak suka di ambil gambar.
Tapi aku suka mengambil gambar.
Well~ U know me~

p.s: Sangat seronok menghabiskan masa before Puasa!

5 comments:

Siti Aishah said...

erk..erk..melaka?

x roger punnn :(

Mask-roll said...

boyak....best nye...

NiZa (' _ ') said...

:) hehe..best2..sampai sesat2..:D

Hafizah Mohamad said...

[angah] - erk.. tula kan, sbb tu sesat.. sepatutnye roger ko. haish~

[mas] - hehe.. :D

[niza] - tau xpe niza~ aku dh xleh nk layan sbb sesat~ erda dan gps-nye~ huhu

Mask-roll said...

wakakak...dl aku g sane dgn hubby pon sesat gak mase nk cari umbai..pat mkn ikan bakar tu.. gune gps pon png..[ntah2 gps tu lg png dgn kitowang..wakakak]