Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 4, 2010

My Feveret Computer Games

Aku memang suka gila main game.
Tapi tak semua game aku layan.
Hanya certain game je yang boleh diterima akal aku ni.
.
.
.


Game Counter Strike.
Pernah main dan memang aku tak boleh layan habis la game nie. Maybe ianya terlalu heavy untuk dimainkan oleh otak aku yang comel ni. Ahak~


Game Diner Dash pulak.
Mula-mula memang layan. Main sampai habis. Kira memang hebat la jari-jemari ni meng-click mouse tuk mengerakkan Flo. Bukan setakat Diner Dash je aku main, segala jenis Dash or game dekat Playfirst.com tu aku dah main. Boleh dikatakan, game nye sumer same. So, dah tak boleh main lagi game ni. Saya dah tahap nak muntah.


Game Ragnarok.
Kenapa orang kata game ni best? Aku main untuk masa sejam, then aku quit sebab nothing yang menarik perhatian. Mungkin otak aku yang lembap. Atau mungkin aku yang terlalu high expectation on this game.


Game The Sims.
Salah satu feveret game ketika masa dahulu. Tapi disebabkan technology the sims ni maju terlalu cepat, aku jadi ketinggalan zaman. The Sims 2. Aku main tapi setakat basic. Masih tak dapat menikmati keseronokan yg menyeluruh. Belum sempat enjoy the sims 2, the sims 3 pulak kuar. Bila dah terasa begitu jauh ketinggalan, aku rasa the sims macam nak kena penyepak babi dengan aku. Pulak laptop aku tak boleh nak carry heavy game macam the sims 3 tu. So, aku lupakan hajat sementara untuk menikmati the sims 3. Okay Papai the Sims, jumpa di lain kepompong.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

call me freak, call me weird or call me nerd..
sebab game feveret aku for all seasons sejak memiliki laptop
adalah
.
.
.
.
.
.
.

FreeCell dan Minesweeper!!

Game yang sungguh bagus untuk tenangkan otak yang penat. Silalah cuba.
Yeahaa~ <-- sorakan ketika menang main game ni





p.s: nak challenge? huhu


1 comment:

Mask-roll said...

wakakaka...sengal! ku dah x sempat nk men game tu sume...arrrggghhh..kalo dl mouse siap rosak gare2 dinner dash n sgale dash...hohoho