Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 7, 2010

I feel young

Harini membincangkan kisah kahwin-kahwin dengan mak and wanie.

Fakta-fakta:
- Perempuan lebih banyak berbanding lelaki (4 wanita : 1 lelaki)
- Perempuan kena berebut lelaki
- Perempuan tak rela dimadu
- Isteri kedua dipandang serong oleh makcik2 (dicop as perampas)
- Di Universiti, perempuan lebih banyak
- Perempuan zaman sekarang lebih enjoy single <-- ini sendiri punye fakta

So, kesimpulannya.. Ianya adalah logik untuk zaman sekarang ini, ada segelintir perempuan yang akan tidak berkahwin sebab kekurangan lelaki.. Sorry mak~ [pandang mak dengan penuh hampa]

Orang kata, "Kalau ada yang mahu tu, terima je la"

Ye, mudah je untuk melafazkan [skematik giler ayat], tapi itulah masalahnya, takde orang mahu~ Huh~

Ok enuf... Penat pikir pasal kahwin. Sana sini sibuk orang kahwin lah tunang lah. Happy ke aku tengok? Opcoslah happy. Tapi ada sedikit cemburu tengok orang lain boleh nikmati kehidupan yang normal macam tu. Apa lah nasib labu?!

p.s: Saya rasa saya masih muda..

3 comments:

Mask-roll said...

hahahah..nyah..dah la..mude per nye...aku kawen 24 gak nye...ngah3..

xde yg mahu?? panggg!!!! ko demand! doctor pon tolak tepi...huh~~ ko nak PM ke?? wakakakak

Hafizah Mohamad said...

erk..
aku dh 24 ke??
warghhhhh~~ [hentak2 pala kt dinding]

tp kenapa aku rase mude? ahahaha

NiZa (' _ ') said...

kite awet muda boyak..hahaha..