Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 24, 2010

Bilik Bawuuu

Setelah berbulan-bulan menumpang bilik Rozita Che Wan [padahal 2bulan baru], akhirnya kami dapat bilik sendiri. Bukan bilik, tapi lab je. Tadi lepas present, kitorg menjenguk bilik lab. Yes, kitorg buat macam rumah sendiri. Dengan kretiviti sendiri, kitorang re-arrange semua meja dalam bilik tu dan buat partition kitorg sendiri. Yeah, got my own space already. Tapi meja masih kosong. Next week adalah aktiviti memenuhkan meja dengan barang2 yang comey. Hakhak~ I loike~


Begitulah susunan meja kitorang, warne merah tu adelah group kitorang, well gila conquer.. Gila semangat aku cerita kan.. macam ada orang je nak heran kesah aku. Ah ade aku dulik~ Keybod aku terlalu mengoda, sebab tu aku terasa macam nak menaip jek. Hahaha~

Ok until next tym aku sambung balik. Nanti aku amik gambar meja aku yang dah berhias ok~ [tetibe terasa macam budak gediwks]

Oh lupe nak kenalkan 4 owang dalam grup ni.. kenalkan yang belakang aku ni namanya Aaron Aziz, yang sebelah kanan aku ni Michele Yeoh, yang belakang Michele ni namanya Aishah Sinclair, sebelah Aishah tu namanya Diana Danielle..

p.s: cube teka meja aku yg mane satu? LOL

ok sekian

No comments: