Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 8, 2010

Monday in the Teater

29 November 2010

Selepas tengok teater Tun Mahathir..
Very terase seni teater adalah sesuatu yang sangat indah seronok
Jadi setelah dipakse diajak oleh Syana berkali-kali..
maka terjadilah sejarah malam 29 November for another teater..
iaitu Teater Natrah..


dan tak sangka lak Geng Power Rangers pun minat tengok teater..
so sebagai ketua rombongan [sendiri lantik]
aku jadik tukang beli tiket.. pergh dah hebat skang beli tiket teater.. ahaha

Dak GBM yang aku yakin adalah peminat teater yang tegar.. iye ke?
Syana yang terlalu excited sebab tau Era Pazira datang malam tu gak..
Paez yang nyah sebab tinggalkan kitorg.. I hate you~
Gambar tak banyak sebab dalam teater tak leh amik gambar..


Gambar banyak amik dengan kadbod-kadbod jek..
so malas nak letak kat sini sebab nanti orang kate aku gila..
Tapi aku letak gak la satu..

Ah Buah hati aku~ Biarlah walaupun hanya sekeping kadbod..
Katalah aku gila, katalah aku angau..
Ini hanyalah sketsa malam Natrah..


Ni pulak Geng Power Rangers yang gila glemerss..
auww~ ahahha
Next tym kita layan teater lagi ye korang..


Walau camnepun..
Teater Tun Mahathir tetap at my 1st top ranking
Teater Natrah jatuh 2nd.. Hurm~
Could be done much more better..

Next tym nak layan Cuci Musikal or PGL lak.. hehe

2 comments:

NiZa (' _ ') said...

cuci the musical kelakar gilerr..hehee
tp satu tk dan nk ngk..ngk yg dua jekk..memang thumbs up laa..
PGL pun thumbs up..memang superb..

sori tk dpt join korg ngk teater natrahhh...next time ehh..[tuh pun kalo diajakk] :P

sarah said...

Waaa.. tinie nampak slim ngan baju nya.. athy nampak gogeous and me look tall.. hahaha