Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 4, 2011

The new Twenty-Eleven!

Azam tahun baru? Memang buntu memikirkan apa azam tahun baru. Azam tahun lepas pun aku tak tau apa. Haha.

Benci tengok masa begitu pantas. Sebab dengan secara automatiknya umur pun akan bertambah. Tak percaya yang aku dah reach umur tu. Umur yang aku sangka supposely aku menjadi super duper matured. Super duper successfully. Haha. Benci!

Tapi takpa lah. Tahun baru dengan Azam baru. Azam tahun baru ni simple. Takda berjela-jela macam tahun2 sudah.

"Aku nak happy!"

What makes me happy? Huh~ tuk describe ni yang berjela. Haha. So lupakan jela topik ni. Bluek!


**********************************************

.: Addition :.

Comment from Eyra:

kak ijah! Selamat tahun baru! Kak ijah dah kurus! Ira tak kurus2 lagi :(

eh eh yg post pasal pck mad masuk hospital tu, baru teringt..
hritu bace klm kabut tak smpt nak komen. so, skrg okay dah kan?
Terkejut jugak! Harap pkck & mck sihat2 belaka.

Kak ijah, i really2 love ur blog. the way u write and express..best la..
layak sgt2 jadi mcm yg hanis zalikha tu. Nanti ira nak kasi prmote skt la blog kak ijah!
Heehee. Okay, happy new year again! See u! <3>kirimsalam sume!

------------------------------

Reply from me:

Selamat tahun baru tuk Eyra sekuarga gak. Mesti seronok new year kat jepun.
Huhu. Mane de kurus Eyra oi! Tengok berat kat tepi ni 61.9kg kot.
Haha. Kalau tinggi mesti normal. Tapi saya adalah kategori ketot. Huhu.

Pakcik Makcik sihat belaka. Tragedi haritu memang bikin suspen.
Bukan setakat suspen, panik giler kot. Ada skit trauma. Haha.
Tapi everything OK adi. Thanks for ur concern. Ngee.

Thank Eyra sebab suke blog ini. Auwww! Malu saya! Haha.
Hanis Zalikha? [cepat2 gi google].. Pergh!!!!
Tak setanding kot!! [Pandang follower dia].. Humang aiii!
Hahahaha.. [hentak2 pale kat dinding]..

Okay Eyra hope to see u soon. Kem salam kat famili ye.
Rindu Imtiyaz! Ngee

No comments: