Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 9, 2011

Sembilan haribulan Januari Twenty-Eleven

Lepak kat tempat biase.. Tiada lain selain McD..

Dengan berat aku mengkendong Encik Canon..
Takleh bagi name stylo, sebab barang bukan milik aku.. haha


Ok mereka jadik seperti kera dapat pisang ye kawan2..
mereka berposing habisan dengan kamera besar..







Kan aku dah cakap.. Mereka berposing habisan..
Dan ini baru sahaja permulaan 2011 ye..
Panjang lagi perjalanan hidup Encik Canon..

Encik Canon~ You're hired!


Peace Pose sangat famous malam ni..
Mereka dah kehabisan idea nak berposing..






Chokolat Cadbury yg dibeli kat Aussie..
Jenis Cookies ni tiada kat sini.. Nyam nyam~
Haish makin gemuklah aku..


Sarah's present from Tinie..
Ouch~ Blink-blink~


What are we trying to do?

Dragon Ballz ada 7 biji kesemuanya..
Tinie try to get one.. hahaha~

----------------------------------------

Anugerah Gambar Terbaik adelah:


Harith comey!
Jadi model akak mau tak harith?
Akak? ahahha.. panggg!!
[hentak2 pale kat jalan tar]

Sign Out

2 comments:

Mask-roll said...

akak??? bluuewekk!!!!

boyak..nnt aku ade budget skit..aku nk wat outdoor shoot tok harith... ok?? nk wat album dia genap dia setahun nnt... kan dah ade kwn baek aku yg ade kamera best!! hahaha.

Sarah said...

Akak la, pe lagi..hehehe~