Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 23, 2011

Saya sangat comel..

Tajuk takde kene mengene.. sorry..

Dalam sedar tak sedar, aku tau blog aku semakin boring. Aku semakin tak reti nak merapu. Tak tau nak post ape kat blog nie. Sebab life aku macam dah tak best. Adekah mungkin sebab aku dah matang? The hell!

Tiap- tiap malam,


aku tidur lewat untuk siapkan kerja..

Then tidur pukul 5-6 pagi.
Dimana aku mengharap untuk bangun pukul 8pagi.
Tapi alarm henfon hanya menjadi buaian tidur aku.


Maka aku akan selalu bangun lewat.

Macam tu la berulang tiap2 hari.


Rasa macam nak lempar je laptop ni.

Harga minyak naik, berat badan..


pun naik jugak..


dah bape kali cube diet...


dan semangat jogging tuk kurus..
tapi tu sumer sekejap jek..


kepala hotak serabut dengan masalah..
bila stress, aku akan makan..


makan selagi perut tak kata benti..


bile kenyang, maka berat pun..


NAIK!!


Bila hangout dengan kawan..
aku akan cuba tuk senyum dan happy..
Sebab..


aku kan budak comel.. [tetibe]


Rambut dah panjang dan menyentuk tengkuk..
Berangan nak bela rambut panjang, tapi ni rimas, hadui~

Panjang pulak aku post, siap ade gambar2 lagi,
macam rajin la pulak kan..
Saja update sebab nak banyakkan post tuk februari..

Lepasni, aku akan sambung buat kerja..


kerja dimana membuatkan aku jadik nerd..
bahasa aku pun semakin skema..

semua ini sebab..


nak dapat segulung master..


oh kenapalah aku hanya tau menangis..


dengar lagu pun lagu emosi..


Terase jeles dengan sumer orang..


Rasa macam nak buat macam ni..
[middle finger, incase ade orang tak nampak]


Rasa macam nak tendang and tampar2 je orang..

Tapi aku tak boleh.. sebab..


Aku budak baek~ [perasan]
.
.
.
.
.

"sistem~"

.
.
.
.

"thesis~"


I'm so down..


Feels so dead..

and

Terlalu emosi..

[cukup emo tak?]

Ok chow


Credits to My Mood


5 comments:

Unknown said...

anda memang comel :)

Siti Aishah said...

erk! kamu tahu tak, ini la idea aku jugak. nak amik gambar2 dlm My Mood utk post dlm blog.

oh, kebetulan sungguh! cuma ko lbh pantas zazap. maka, aku cancel. xmoh la sama~ haha, panggggg!!!

*aku lbh comel la [nari-nari ala bolywood mcm nenek syanap] :p

sepot said...

pangggggggggggggggggg
apsal idup ni byk sgt kite kene emo ek?
hahaha
letihhhh~~
bye bye comel
i miss u~

Hafizah Mohamad said...

[Huda] - hahahaha~ thanks~ [blushing]

[Angah] - wahh sehati sejiwang lak ko ni ngn aku, aku dah lame pk nk wat menda ni cume terlalu malas nk copy gambar tu satu2.. aku akan gunekan my mood nye gambar ni kat blog aku, ape salahnye ko nak gunekan gak.. hehe

[sepot] - kene lah emo baru lah comel.. ahahha~ the hell~

Mask-roll said...

hahaha...boyakk!! chomel2... kalo x chomell aku x mo kawan dgn ko! wakakak panggg! [jum! ikut aku g kedah!] ---stil mengahrap! [adegak kene lempang dgn boyak... ;p]