Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 15, 2011

Skytrex Adventure (5 Mac 2011)


Skytrex Adventure is a Rope climbing kind of adventure..
see my adventure list on the left side..

[1] Rope Climbing

Ding ding~ Tick!

been planed for a month, the excited aura keep coming to me~
haha damn it!

without any experience,
aku n Niza terjah ke Extreme challenge..
atleast wanie penah try big thrills before..

ok, ini memang cubaan bunuh diri..

disebabkan aku decide tuk tidak bawak kamera..
maka gambar pun tak banyak..
[sia2 buat beg at previous post]






and this is for my 150 Things toDo before Turn 30

09. Hugged a tree

Ding ding~ checked!

The challenge start with Niza, Me, Wanie n Hadi


This is hell! Seriously Hell!
seperti perjalanan yang tanpa hujung
bila cube memanjat sampai kepuncak




Sempat snap Niza berkelah sambil menunggu aku.. LOL



Snap muke yang dah gile-sawan-penat-tak-ingat-dunia
gambar ini disnap before melangkah ke challenge yang terakhir..




Wanie sempat posing walaupun dah lame menunggu aku..
haha~

Thanks to all for the experience..
Sungguh menguji kekuatan tangan aku..
ape2 pun~ lemak peha masih disitu!

2 comments:

Mask-roll said...

hahaha...best nye! niza je join? yg lain? aku? nape x join? ;p

Hafizah Mohamad said...

erk.. jangan ditanye!