Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

36 Hours


starting with a plain abstract
which was created with a rushing mind
and after..


they extended the deadline
i try to atleast start to write something on the paper
but
a week just past on by with a blank paper

[gilak!!]

until..
(18April) Monday Morning
I got sms that tomorrow got meeting
for completing the paper
and I reply 'OK'
[sounds like I got 6 pages of paper already]

I do nothing for the whole day
and I still watch TV until 12 midnight

then I pray..
'Ya Allah tolonglah aku,
aku harap meeting esok cancel!
kalau tak cancel pun,
give me a piece of miracle
tuk aku siapkan paper ni~'

then aku jeling-jeling
pandang-pandang..
belek-belek..

meeting kul9 pagi
aku ade mase 7 jam tuk siapkan

biler idea nak datang berguling ni!

then aku terpandang Oreo..
pergh! godaan!

aku pun main game sat..

[hampeh!]

30 minit kemudian..

aku mule taip-taip..
entah dari mane datang idea
sambil taip sambil main game..

akhirnya tadaa~
siap 4 pages..


impress!!

well-structured giler mcm buat dalam masa seminggu~
don't do again next time!!
tapi nak buat camno..
I am Miss Perceiving~

then I went for meeting
dalam keadaan tahap kesedaran 50-50
lepas masing-masing tunjuk paper
aku paling last sekali..

i just wish he don't say this..
"WTH! This is rubbish~"

instead he said..
"You r in a right track
This gonna be a good paper~"

walaweh~
hilang terus ngantuk aku..

p.s: I didn't sleep for 36 hours..

p.s.s: and I suffered with diarrhea!
penangan sambal mak!

p.s.s: something goes wrong somewhere
dengan encik aaron~
adekah dia tau blog aku ini??
[erm.. ragu-ragu~]

3 comments:

rina said...

Bestnya la masa jadi RA.. ko mesti happy kan?.. kau rasa kalau kerja tetap kat sana ngan jadi RA sama best tak?.. kalau tak aku nak try la mohon sana

Hafizah Mohamad said...

erk..
RA aku sementara je la rina, so xberapa happy.. haha

aku tgk lecturer2 sume ni cam best je keja kt sini. so aku rase best la kot.. huhu

try la ko mintak, sure senang2 ko dapat..

Siti Aishah said...

glupppp~

agaknya mcm mna rupa kalau aku further master??? eheh..

caiyokkkkk moyangggggggg~!!!! :D

=.=