Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 18, 2011

the making of "Perodua Lagi Best" Video Part 2

scene yang terakhir dah pun habis di-shoot. scene ni memerlukan 2 orang model. so aku pun kutiplah street model ni. seorang makcik yang sempoi lagi comel. serius comel tak tipu. dia ikut je ape aku suruh. sikit pun dia tak rasa nervous or takut. macam expert pulak makcik ni.

so awal-awal tu aku terangkan dekat makcik ni ape jalan cerita scene ni. dengar kusyuk macam paham. so aku rasa dia pahamlah kot. sebab dia dah bace storyline untuk scene ni. so dah kire macam mesti boleh punyalah dia buat.

me: action~

main character kusyuk dengan watak dia. bila sampai part makcik tu, makcik sepatutnya menjerit, tapi dia tak jerit-jerit. main character dah pandang aku. aku pandang makcik. makcik boleh main dengan penyapu.

me: makcik!!

makcik: ye?

me: kenapa tak jerit?

makcik: eh tang bile kene jerit ni?

me: ler.. bla bla bla [aku semangat explain]

makcik: okk semula..

me: action~

main character kusyuk dengan wataknya.
watak makcik pun masuk dalam scene.

makcik: hoi!!

main character buat aksi seterusnya. aku kusyuk dengan merakam. tunggu punye tunggu. aku pandang makcik. makcik pandang aku dengan gaya comelnya.

me: makcik!!

makcik: ape?

me: kenapa tak masuk??

makcik: oh tang bile kene masuk??

me: >_<"


- the end -


1 comment:

mas2ra rauna said...

haahhah...ko ingat senang nak jadi TUAN DIREKTOR?? wakakakak