Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 15, 2011

the making of "Perodua Lagi Best" Video Part 1


the storyline and storyboard

yes simple je video-nya. dan biasa-biase je video-nya. not really out of box. aku cuba tak menggunakan model yang ramai dan juga prop yang banyak. hanya seorang model je. semalam dan tadi dah mula shooting. ececeh poyo je bunyi. susah nak shoot rupanya. tapi seronok bila mengarah seseorang untuk membuat sesuatu yang kita mahu. kesemuanya ada 4 scenes. first scene dekat dalam rumah. second scene dekat taman botani. yes sebab takde orang ramai. pelakun aku seorang yang pemalu. walaupun ada lah 5-6 orang pekerja-pekerja dekat botani tu tengok ape yang kitorang cuba buat. third scene masih tergendala sebab aku memerlukan seorang lagi model. so still pending, mungkin esok akan di shoot. forth scene, dekat dataran putrajaya. memang ramai orang dekat situ tapi dorang takde lah menganggu dan kitorang pun shoot dekat tempat yang takde orang.

ok itulah dia kisah the making of "Perodua Lagi Best" Video..
harap-harap dapat siap dan submit before closing date. hoyeah!!

sorry ye mas. aku shoot time weekdays la.
kalaulah kau free time weekdays,
dah lame aku panggil kau jadik model aku. serius. hehe

p.s: tak mengharap pun menang.
tapi 1st prize sangat mengiurkan.. >_<"


4 comments:

nsdahlia said...

nak tengok2X! *menyibuk*

Mask-roll said...

boyak!!! nak tengok!!! heheheh. kan aku kata...aku volunteer nak jadi model... :p

Mask-roll said...

sabtu ni shoot r...ptg aku ade... harith leh jadi model cilik! dia mmg suke pegang stereng! muahahah

Hafizah Mohamad said...

hehehe sabar ye nnt akan ditunjuk video nye~ XD