Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, August 21, 2011

Dua Kali Lima


3 hari je aku baca. aku tak sanggup nak bawak buku ni kesana-sini. berat woo novel melayu ni, pegang untuk baca pun aku rasa dah tak ter-carry. rasanya ada la kot muscle naik skit kat lengan. fuh terasa kuat.. so aku baca laju giler, kalau agak-agak terlalu terlampau romantik gedik sangat citer-nye tu, aku skip terus ke perenggan akhir. sebab tu kot aku cepat habis baca.

overall citer-nya not bad la. sesuai untuk remaja yang baru nak mula-mula baca novel. kalau untuk pembaca novel yang tegar macam mak haku, tak sesuai buku ni untuk dia. cerita dia boleh buat aku gelak-gelak dan maki hamun sorang-sorang. sebab entah kenapa aku rasa watak perempuan tu macam watak aku. eh perasan pulok dah. tapi serius la ade persamaan. senang kata aku bayangkan aku jek. haha. aduh terasa nak hentak kepala dekat dinding klcc. tapi yang pasti cerita ni takkan membuatkan kau menghabiskan sekotak tisu.

ke aku yang macam takde perasaan? erk.. +_+"

No comments: