Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 29, 2011

Happy 500 Blog Posts!!



Pernah terungkap yang aku nak stop post dekat blog ni bila reach 500 blog posts. tapi lately ni aku dok godeh semua inti dalam blog ni, it's remind me of everything yang aku buat, ape yang aku rasa, suka duka marah sakit hati yang kengkadang aku pun dah lupa semua tu. bila aku baca balik, baru aku tau yang aku tak sia-sia kan hidup aku. so, aku decide tuk terus kan posting in this blog. not only untuk share dengan semua orang tapi untuk santapan sendiri. sebab aku tau, penyakit lupa aku semakin teruk. dan bila-bila masa je aku boleh jadik lupa diri. dan mungkin membolehkan aku lupa tentang memori yang dah aku cipta before ni. haha. okay that's it. bab merapu memang terer.

yeah tepuk tangan sesame
untuk memajukan diri sendiri!!
*clap clap clap*

1 comment:

Mask-roll said...

giler 500!!! aku nye ntah berape ntah...hohohoh