Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 23, 2011

Day 12


must happen in the beach. resort tepi pantai pun not bad gak. ade orang bermain piano kalau boleh. tak payah piano betul pun tak pe. gune recording nye pun aku accept. tak payah book meja dekat resort. gune picnic map bentang dekat tepi pantai pun aku dah bersyukur. wah romantik sial! ops sorry bakal mak mertua. tak sengaja. okay sambung balik. boleh bayangkan tak. dibawah sinaran bulan. tatkala aku tengah menuju ke pantai untuk berdating. tetibe ade music piano lagu feveret aku yang dimainkan dari... cukupla setakat dari handphone. pastu disitu berdirinya seorang jejaka yang sekadar cukup sempurna dari pandangan mata aku. kemudian dia senyum pandang aku. aku pun laju-laju jalan pergi menghampiri dia dan tanye...

"ni jek?"

dan mesti muke dia berubah terus. pastu aku pun gelak setan la.

"takdelah gurau je la. pastu ape next agenda ni?"

"istana pasir?"

;-)

Day 12 Challenge: DONE!!


No comments: