Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 26, 2011

Day 15


dream wedding? a simple wedding is just nice for me. tak perlu terkocoh-kocoh nak sepahkan rumah. tak perlu berdemand-bagai nak buat dekat dewan. aku nak buat wedding outdoor bertemakan garden or pantai or ala-ala fairy. wah kate pun dream kan! jangan risau pasal panas or hujan. sebab namenye pun dream kan! tema colour putih dan hitam. aku nak bridesmaid 3-4 orang. so tadelah kawan aku merajok kalau aku tak pilih dorg. [macamla ramai kawan] pastu aku nak flower girl and boy budak-budak kecik yang comel dan rendang lagi sedap mata memandang. background music tak perlu la kompang dipalu bagai. aku tak suke suasana bingit. karaoke pun aku tak mahu. aku just mahu music piano atau violin without voice. romantik dan tenang gitu. lebih kurang macam dalam gambar kat bawah ni. garden beach wedding. walaweh!


okay cukup berangan. tak mungkin ini akan terjadi. hahahaha. huh~ *mengeluh*

Day 15 Challenge: DONE!!

No comments: