Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 8, 2011

Top 10 Friends

Adakah anda tahu?


Top 10 Friends yang berada di profile anda
adalah top 10 friends yang kerap skodeng profile anda

hahahahahahahahahaha *gelak setan*

pergi check profile anda sekarang jugak!!
kalau ada insan yang bernama Hafizah Mohamad
dalam list top 10 anda, maka betul lah tu
aku kan kaki skodeng....
tapi kalau takde nama tu dalam list anda
maknanya aku tak skodeng kau la tuh..

sekian terima kasih

p.s: ini hanya sekadar fakta dari
kepala hotak aku sendiri
tade kene mengene dgn FB

2 comments:

Mask-roll said...

yeke boyak?? hohoh kalo camtu ko no 3 kuat skodeng aku.. no 2 athy! no 1 kwn sek men aku...hahahha. ko kalah la... athy lg kaki skodeng.. :p

Hafizah Mohamad said...

ahahaha
ni teori aku je ar..
tp nmpknye tak betol
sbb aku xskodeng kau pun~
wahahahahaha