Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 24, 2008

Sudah Nasib Badan...[sape suh xmandi?? ;p]

Akhirnye lega skit perasaan bersalah aku kerana menipu parent about my study...tp aku just bgtau mak jek...abah mayb dah tau n maybe dia xtau lg...tp ape2 pun aku dh a bit release and nk buat pojek dgn tenang pun dah boleh...huhu...[ happy ]

23 hb Januari : Sempena cuti Thaipusam...aku, athy n niza gi lowyat carik RAM tuk laptop...harganye 1GB RM65...murah kan??...ngee~~yeah, aku beli pendrive 2GB...murah giler...kurang hasam tul..dulu aku beli pendrive 256MB pun dah RM110..baru jek 3tahun yg lepas, skang ni 2GB baru RM38...giler ar..x dpt bayang 10tahun akan datang..ntah2 pendrive dh xwujud...memory paling kureng agaknye 10GB...wakakka...teknologi begitu pantas skali...walaupun aku dak IT, aku bukan tau sgt pun menda2 ni...tetibe timbul rase malu...pastu kitorg jalan2 gi SungeiWang...kitorg memanjakn kepala kitorg...huhu...aku gunting rambut...potong layer...xnampak beza pun bak kate mak n apip...pastu kitorg jalan2 kt TimesQuare..beli baju RM10, kitorg beli baju warne lain2 corak same iaitu kucing, meaw meaw [kucing gatal ni...wakakaka]...aku beli hijau, athy beli coklat n niza bli ungu...comel comel comel~~~!!..huhu...penat jalan2 sampai tercabut srew kaki tp seronokkkkk~~~!!

24 hb Januari : Happy birthday to wanie~~!!! yg ke ?? huhu...



cerita klaka pada hari ini...RAM yg kitorg beli tu upenye tuk computer...wakakaka...aduh, mmg nasib kitorg...perkara cam ni slalu terjadik...so, nk dijadikn citer...kitorg ulang la balik ape yg kitorg buat semalam...gi lowyat balik n tukar RAM tu..huhu...bongekks sungguh..

No comments: