Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 19, 2008

Dikala waktu ini...

pagi tadi aku gi uniten lambat...lepas semayng zohor baru gi...mak dah risau, siap naik atas tgk ank dia ni hidup ke pengsan...ahaha...sayang mak~~!!...tp aku bukan x bangun, aku xleh bangun...sakit..menahan sakit...nasib baik aku kuatkn semangat tuk bangun gak...tahan je la...
seperti biase la...aku mandi dan makan...pastu gi uniten, aku termagu xleh nk start buat pojek..dan skali lagi aku buang mase...erm, termagu dan terus termagu [ape maksud termagu?? aku pun xtau..huhu]...
mula2 plan, aini ajak main tenis petang tu, tp tetibe lak boypren dia nk join...aku pun mengalah ar...dah pulak athy n the gang ajak gi mines...best gak jalan2..dh lame x jalan2...gi mines ngan athy,niza,nonoi dan yuyu...usha2 baju tuk gi grad nite tu nnt..pening gak haku, xtau nk pakai ape..iskh, takut pun ade sbb xpenah gi majlis camtu...takut tuk buat sesuatu yg aku xpenah buat...ye ar, malam tu mesti la nk kena pakai glamour2[this is something that totally opposite of me]...erm, but one thing I know...this is quite fun and akan jadik satu pengalaman menarik dlm hidup aku...ngeee~~lagipun tema dia masqurade[betul ke aku eja ni?? bantai je la..huhu]...

malam aku antar mesej kt wanie..dia x balas pun...oh ye td ade mesej kt fon aku...luper lak nk check...

away gi check henset~~

cik aini upenye...huhu...

--- cerita di bawah ini bukan tuk bacaan umum...ianya 18sx ---

aku tgh baring atas katil ni...tetibe dada aku rase sakit..aku pegang[bukan pegang kt tengah2..aku pegang kt atas dada]...aku terase ade something tumbuh kt situ...dan aku tekan2...sakitnye...iskh, pala hotak dah pk yg bukan2 ni...

bukak google..taip "
kanser payudara"..dan terjumpe satu website ttg tanda2 kanser payudara ni..

"Ketumbuhan boleh dilihat dibahagian atas payu dara"

siap ade gambar lg website ni...waaaa, teruknye kanser ni...fuh, hoiii~~!! lucah lucah..dah2 tutup2...ahhaha[sempat lagi aku gelak...ngee~~]

Ya Allah jgn la aku ade penyakit ni...serius xnk...teruk lak bila tgk gambar2 td tuh..[sambil pegang atas dada aku ni]...iskh adakah ini ketumbuhan yg dimaksudkn tu?? sakit plak tuh dan berwarne merah...merahnye nampak sangat terang, disebabkn bahagian badan aku ni cerah [badan je cerah, tangan n muke gelap]...pastu ade bijik..iskh, harap bukan lah...harap2 tu gigitan nyamuk yg sedang menggatal..wakakkaka...harap2 esok dah xde...[mintak mak beli mopiko la esok..ngeee]

aduhhh, mate dah ala2 rain dah ni [rain yg model clear tu..."
name saya Rain"]...bukan kumpulan hujan tau...harap maklum..huhu...so, mmg tu maksudnye suh tido..ok la..seperti biase sayonara tuk diri sendirik...ngee~~

No comments: