Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 18, 2008

Hanya Kerana Dia

Malam ni xberapa ngantuk...dan pulak sumer org tido awal malam nie..so just me alone here and it's time for me to meditate...wakakka[xtau ape maksudnye tp nk gak gune]...so, what more can I do other than mumbling here and there...got some story to share and there are no one at YM to chitchat...so, nk bebel kt sini lar...[tetibe luper ape nk tulis...pk jap]

setelah 5 minit pk....akhirnye aku tau ape yg aku nk bebel sebenarnye....

what else if not about my project...seriusly, kind of buntu and everytime open the code, pala hotak berdenyut..jalan tu jalan gak la...tp lambat sgt...mmg aku rase kena bgtau abah secepat mungkin..tetibe diri ni diselubungi rase bersalah yg amat sangat..

aku decide tuk tell the truth weekend ni..aku akan cube..tu pun kalu hati aku cukup tabah, gagah, cekal dan kental [ayat x menahan..huhu]...

biler pk2...aku nyesal lak buang beberapa keratan blog yg telah aku taip sebelum ni..ade la dlm 3 posts aku buang sbb biler bace2 balik...cerita tu cam x best...aku gune kata ganti name keempat[contoh si A..si B...si C]...so, yg dh buang tu biar je la..kali ni kalu aku nk tulis...aku akan guna kata ganti nama sampai peringkat ketiga jek...hehe

pagi td aku dok tgk calendar yg aku buat dlm buku nota Islam Hadari tu...sumer birthday2 kawan aku ade dlm tuh...aku catit sumer nye...same ade yg aku masih kawan, ataupun yg telah pun putus persahabatan...sumer aku letak...semua tu adalah memori...memori tu sumer telah mengajar aku tuk menjadi diri aku yg terbaik di masa sekarang ni...

so, aku potong sumer hari2 yg dh lepas..sekajap je januari 2008 dah sampai separuh bulan..mase mmg berlalu begitu pantas...betul x??

sumer birthday kawan2 aku, aku dah wish...kak nisa, aisah, aini and siti...walauape pun, aku akan tetap wish dorg sumer...aku sayang kt sumer kawan2 aku...and dorg sumer balas aku with a happy face[eventhough cant see their face, but i do feel it]...

so, ketika tgh potong2 tuh...sampai la tarikh 18 Jan...kt tarikh tu ade underline[thats mean ade birthday]...birthday hilmi...erm, tgh pk 1000 kali tu nk wish dia...ego aku sangat tinggi tp disbbkn azam baru aku...aku campak ego aku jauh2...aku taip mesej kt mespes tp aku xsend terus...tunggu btol2 kul12...[sbb cam xsure betul ke bday dia??]

tepat kul12...terus aku klik send...tp that time dia dah offline mespes...tp aku rase lega sbb aku dpt laksanakn azam aku dan aku dpt wish sumer kawan2 aku[walaupun org tu x anggap aku kawan dia]...but who care??? i do feel more relieved and happy now...skang nk tido pun dh rase lega...

skang pun dh kul1...mase nye tuk tito....till we meet on next post with a different mood and feeling...papai...

No comments: