Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 18, 2008

Do something usefull

18 Mac 2008 : bangun2 pagi jek, badan peluh2..panas lak tu, aduh demam lak aku ni..mencikkk giler, so aku xlarat nk gi coit...aku bangun2, teruss mandi. Pastu basuh baju. Aku nk buat something yg bley kasik badan peluh2. Sbb terlalu panas, aku xnak ar esok bgn pagi, tekak sakit, pala pening...tidakkk~~~ tidak sanggup...so ingat nk joget poco poco...tp biler tgk bilik ni sepah giler..tetibe nk kemas bilikk, so aku plan baek2, nk susun sumer semula, ini adalah agenda aku setiap kali aku rajin. Badan panas, aku kemas bilik sambil xbukak kipas, nk peluh punye pasal...hidung dah sok sek sok sek, bersin2...aduhhh~~ setelah 3jam kemas bilik, akhirnye siapppp...penat wooo~~ pastu mandi, baru lega badan, surut skit panas badan.


.: Ni adalah meja tuk aku buat keja :.


.: Ni tempat tuk aku beradu..ngee :.


.: This is the result after 3hours :.

1 comment:

WaNi.NaiVe said...

Birunya bilikmu... apa kata kemaskan bilik pinky di depan tu skali, ngeh ngeh... Nnti aku belanja MFM nak?