Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 18, 2008

Huda's Wedding

14 hb Mac 2008 :
Jam 11 aku n athy gi pusing2 kt Serdang tuk isik aircon keta wira.
Singgah kt kedai first ni, aku terkejut beruk bile apek tu mengistiharkn harga tuk isik gas aircon..RM40??
bertekak kejap ar ngn apek kt kedai tu..
"eh apek, bapak saya kate rm6 je isik aircon, ape pasal mahal sampai rm40??"...ahahhaha..
apek tu gelakkan aku jek...tanya kedai lain, pun lebih kurang gak hargenye...
terus tepon abah, abah kate mahal, carik tempat lain...

last2 dh give up, kitorg gi IDP Subang dulu, saje nk check transcript dh sampai blom.
Skali Catherine tu kasik kitorg original copy transcript yg sepatutnye kitorg xleh sentuh, huhu. Guest what? kami amik je ler transcript tu. huhu.
Buat keja jahat, bukan selalu..ngee..

Lepastu jam 1.30, kuar ngan Mas carik hadiah tuk Huda.
Pastu aku n mas gi kedai keta, isik aircon keta wira, RM45 kena...
malas nk tawar ngn apek kt kedai tu..aku balik umah terus bersiap....
abah pun dh balik dr kluang, kerana kerisauan dia check balik kondisi keta wira tu, hehe...

Tepat jam 6 ptg, aku, athy, niza n noi...kami bertolak ke Kluang. Hoorayyy~~
Perjalanan yg jauh tak sedar, pot pet pot pet kami berborak...huhu...
perjalanan yg mengambil mase lebih kurang 3 jam dr Kajang ke Kluang...
kami sampai dlm kul9.30 kt umah athy.
Pastu kami kuar ke bandar tuk carik makan...
kami makan kt Kluang Station, makan nasi lomak...
giler ar malam2 makan nasi lemak, mmg tak takut gemok..ahaha...
lepastu lepak kt umah jek sambil tgk final Raja Lawak kt astro, gelak tergolek2 la kitorg kt depan tv tu sampai melelapkn mate...zzzZZZZ~~


15 hb Mac 2008 :
keesokkan paginye, sumer bersiap tuk gi kenduri kahwin Huda.
Sempat lagi kitorg tgk final AF5.
Jam 1 kitorg gi kenduri.
Lepas makan2 dan buat kecoh kt kenduri kawen Huda, kitorg pun siap2 tuk balik Kajang.
TP before tu kitorg makan kt Old Taste [ala2 Old Town ar]...
Lepas kekenyangan tu, kitorg singgah Ayer Hitam.
Kitorg singgah kedai bantal dan bear.
Wahhh, murah2 wooo~~!!...kami beli banyak sangat.
Tp memikirkn keta tak besar, beli muat2 keta jek.
Kalu bawak lori n mesin Atm kt sebelah kedai jek, dh lame aku kaut satu kedai...ahahah...
Tepat kul8, kitorg bertolak pulang.
Sampai lebih kurang jam 11.30, terus tidokkk kerana kepenatan...krok krok~zzzzZZZ~~

No comments: