Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 13, 2008

Vacation at Cameron

11 Mac 2008 : firstly, mak kate nk gi Genting, so aku habaq kt sumer kawan aku yg aku bercuti di Genting...huhu..skali mase dlm perjalanan, rase cam pelik je jalan yg abah ikut ni...pastu mak pun cakap la..

mama : ni first time ija gi cameroon kan?
ija : aik, cameroon? bukan gi Genting ke?

mak kate jgn tanye sbb nnt abah marah sbb mak bukannye tau jalan...muahhaha..genting ngan cameroon pun xtau nk beza kan...shian mak...tp xpe, yeah~~!! aku mmg dh lame nk gi cameroon...trip percutian kali ini akan aku hargai..ngeee...
mase malam tu aku tgk kt tv astro, ade citer best ni...tajuk dia "
absence of the good"...huhu


.: Century Pine Resort :.


.: Night Walk jalan2 :.


.: Mak dah pandai posing..huhu :.



.: Pencinta alam flora?? :.




.: Kt ladang teh :.


.: some of the flowers taken by me :.

2 comments:

WaNi.NaiVe said...

and once again I'm excluded... Geramnya.... Boyak, it's Cameron la, bukan Cameroon... ngek... (Or u purposely spell it that way? Aku pun tak tau...) Mak sangat comel... hehe...

MamaFaMi said...

Amboi bukan main lagi mak Ijah dan Apip posing macam citer James Bond aa...wakakaka....best tak gi Cameron? Acik dah lama tak gi... bilalah agaknya? Awat tak ajak.. chewah! Bolehlah mengimbau kembali kenangan di Malawi...dinginnn gitu...