Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 11, 2008

Journey to the South

5th June 2008
the same day...
just after went back from cyberjaya...
apip dh termagu depan pintu...
dia xleh nk kuar..
sbb aku bawak kunci...
shian pito..~
pastu sidai baju dlm mesin...
apip dh masak, bagus btol..
packing baju sumer...
pastu abah balik...
aku balut hadiah...
siap ade corak2 tepi...
huhu..ngee~
lepas tu wanie pun sampai umah...
just after solat mahgrib..
kami berangkat ke Batu Pahat...
sungguh seronok x terkata~
all the way long..
aku la jadik driver...
shian abah n wanie..
dorg kan penat balik keja...
so aku la kena sacrifice...
aku drive slow..
disebbkan abah yg sentiase warning...
"ija, sini 90km/j~~!!"
syok ar kalu had laju 110km/j..
mmg aku pecut jek..
tp bile dh keluar tol...
lalu jalan kampung..
kena drive slow2...
minyak lak naik...
kami xpakai aircon..
naseb baik sumer sepakat..
pakai angin fresh luar...
tp tang nk lalu jalan kampung...
lalu kilang getah..
almaklumlah...
bau bacin ade,tengek ade..
segala bau pun ade...
cume time tu je ar kami ONkan aircon...
ngee~
sampai kt kampong lebih kurang kul11.30
lepastu kami tidok ar...
penat dol~

No comments: