Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 11, 2008

Life at the KAMPONG

5th June 2008
Just arrive at Kampong~




6th June 2008

.: Kami main Bola Sepak..berpeluh-peluh..huh~ :.


.: this is pokok mase aku n wanie kecik2 dulu,
ade pondok atas pokok ni...main panjat2...
tp telah ditebang..uwaaa~~ :.


.: uit munyit~~!! turun nyet~~!!..ngahahha :.


.: rajin kami membersihkan pokok durian tu,
asalnye bawah pokok tu penuh ngan kulit kelapa,
mmg xsedap mate memandang ar..
tp kami sedaya upaya kasik bersih itu sampah..
huhu... :.


.: mak haku yg sangat besh :.


.: Pakcik Alok..pakar air sirap bandung n sotong goreng :.


.: Mak Intan, dia la tukang masak, dia la organizer,
dia la wedding planner, dia la segalanye..
serba serbi woo :.


.: Irin..anak pakcik hisyam..mate besau,pipi terlondeh..grrr :.


.: mesyuarat board director of syarikat SENGAL :.


.: dah cam warong kopi aku tgk..uhuhu :.


.: Ikmal a.k.a ACHIK yg sentiase hang out ngn aku n wanie,
huh lawak tul, pemikiran dia cam budak besar :.


.: Zulhelmi a.k.a ELMY..dia dh besar dan pipi terlondeh,
sgt comey and sweet punye budak :.


.: Haiqal a.k.a MAMAT TONGEK, panggilan glamour tu,
ahahaha...dh besar panjang dh budak ni...
yg si kecik tu lak, NURIN FARAH NAJIHA a.k.a Abby,
name skit punye panjang..ngee :.


.: Syazwan a.k.a IWAN..suke sakat org cam bapak dia gak,
dia kate malam td aku ngigau...sengal punye budak :.


.: wanie ngn haku lepas majlis tahlil :.


7th June 2008


.: Pakcik SABRI n RAFEZAH..inila pengantin nye.. :.


.: Pakcik Ajis yg suke menyakat aku mase kecik,
time dh besar ni kureng ar..uhuhu..
sbb dia ade banyak mangse baru :.


.: Noor Hairina [betul ke eja name dia?]
dan emaknye BUSU aku... :.


.: Mak Nor - the profesional tukang masak..ngee :.


.: From left: Mak aku, Makcik Murni and Mokda
baju sedondon..bley buat grup nasyid..ngahaha :.


.: Apip dan Ayit...warghh, air tu sedap..
tertibe terliur ni..glurpp~~
luper nk amik gambar
budak2 genit yg rajin rewang mase ni..
kiut miut sumernye :.


.: wanie dan aku mase majlis kawen :.

the conclusion is happy sangat2 sbb dapat kumpul sedara ramai2..ntah biler lagik leh kumpul ramai2 camni agi..pastu malam2 sumer lepak sesame, berbual2 kongsi citer, lepas geram, sumer menda kuar, munyit ar, tiger ar..ahhaha..tiger?? ngaummm~~
gambar2 kt atas ni only small part of us...ade ramai yg xde dlm gambar..rase sayang lak xamik gambar sumer..tp disbbkan aku xbawak charger henset so kena save batery henset,amik gambar pun sekejap2 jek...huhu

No comments: