Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 25, 2008

KFC - sedap hingga menjilat jari..

Very a 'malu' moment..

This story happened at KFC PKNS bangi..lepas maghrib, kerana mak malas nk masak, aku n apip jadik mangse beli KFC..

sampai depan kaunter..

KaunterGurl: Selamat Datang ke bla bla bla..makan ke bungkus?

Me: bungkus..

KaunterGurl: Nak set yang mane cik?

Me: ten pieces..[sambil tunjuk 9pieces kt menu]

KaunterGurl: huh?

Me: ten pieces..[apsal minah ni blur ni..]

KaunterGurl: ten pieces xde cik..nine pieces ade la..

Me: eh..maksud saya nine la..aduh kepala hotak berserabut..

and at this moment..got one guy with his son at the next counter..so nak djadikan cerita, anak dia tu sibuk nak tengok menu kt atas kaunter tu..tapi anak dia xnampak, almaklumla pendek~!!..so anak dia pun melakukan aksi annoying nye..terlompat lompat la anak dia sehingga siku dia terkena kt pinggang aku..

Me: [mak ai~~ siku keras cam besi]

KaunterGurl: ape lagi?

Me: bagi coeslaw..

KaunterGurl: regular ke large??

Me: hurm~

KaunterGurl: regular tu yg sedang2..large tu besar..

[eh minah ni ingat aku xpaham bahase english kepe??]
Me: bagi saya yang BESAR skali~~

aku masih lagi bersabar dengan jumping annoying kid tu...tapi dia lompat2 lagi..dan kali kedua kena siku dia kt pinggang aku..

Me: Aduh~ [aku pegang pinggang yg sakit dan tengok budak tu]

the kid is very tak paham bahase..dia masih terkinja lompat macam xpenah makan kfc..dia masih lompat2 dan lompat..

KaunterGurl: lagi?

Me: french fries kasik yang paling BESAR ye~

dan buat kali ketiga nya...dush~~~ sikunya singgah di pinggang aku..dia telah membuatkan aku tak concentrate nk order makanan...lalu aku~

Me: Weh budak~~!! sakit kau tau x????!!!

otak aku time tu dah cam blank..sebab aku tak sangke aku marah budak tu, kuat lak tu, satu kfc dengar..wakakakaka..aku dh xsanggup nk pandang orang sekeliling...yang pasti budak tu dah tak melompat lagi..bapak dia bagaikan tercengang tgk anak dia kena marah..dan aku hanya nampk budak yang amik order aku tu gelak jek..

ape yang aku dapat??


and~

2 comments:

syun said...

Budak cam tu wajib kena tegur..nanti die pula bully u :P

Anonymous said...

Isk isk isk... boyak boyak... ~geleng geleng kepala