Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 17, 2008

AKU si pensakut

Whats up with the 1:11??

I once watched this korea drama 'Witch Yoo Hee'



got one part in that movie where the guy told the gurl if we look accidently at the time and it shows the time with all same number, thats means got someone thinking about us at that moment. [sungguh mengarut]

so semalam secara tak sengaja, me and niza in a car on the way to warta, donno why aku leh tetibe alihkan kotak tisu [niza,adakah ianya kotak tisu yg aku alihkan?]. aku nak alihkan semate tuk tgk time..and the time showed 1:11pm, hah mulalah aku cerita kt niza kisah mengarut tu. [ahahaha]

but its not happen once..malam nye tu plak, sedang aku buat kerja, dgn secara tak sengaja aku tertengok time kt laptop and it showed 1:11am..

and malam ni sekali lagi..aku secara tak sengaja tertengok jam kt henfon and it showed 1:11am

apekah maksudnye itu? jeng jeng jeng~ [xsempat nk berdramatik..tetibe~]

.
.
.
.
.
.
.
.

security alarm kt umah aku ni berbunyi~

UwENgggg uWEnGGGGG UWeNgggggg~~ [bunyi alarm rumah]

bilik aku paling dekat ngn alarm speaker tu, so memang bunyi alarm tu kedengaran kuat sungguh..

[tatkala itu tgh dengar lagu 'Two Voices One Song']

pastu dengar bunyi orang bukak pintu van..[sungguh jelas]

aku terus mute kan laptop..time ni tgh chatting ngn paez,dia plak jadik cuak biler aku citer keadaan aku [wakakaka]

kemudian dengar sore orang bercakap..[aku dalam ketakutan superb]

then,bunyi org bukak pintu kereta..[jantung berdegup pantas]

aku amik keputusan tuk call abah...tak dengar bunyi ape pun mase aku call abah, kan sepatutnye lagu zakiah zakiah~~ [caller ringtone abahku]..wah~ baru teringat henfon aku ni rosak, hampeh sungguh..aku tunggu je ar abah amik tindakan selanjutnya..pastu aku dengar bunyi pintu tengah tu dibuka [cam lega skit]

tapi tetibe terpikir,abah ke? kalu org lain camne? [damn sweating to death]



aku try carik ape2 yg boleh dijadikan senjata, even ade pepatah mengatakan 'the deadliest weapon is the tongue', tapi tuk situasi begini, tongue sungguh xberguna [ngahahha]..

paezz~~!! bilik aku xde shieldtox~ ngahaha..aku capai jek botol perfume tu [seb baek perfume murah jek]

aku ready tuk bukak pintu [try nk jadik heroin ar ni]..dengan jantung yg berdegup kencang dan badan yg dah peluh ketakutan......



.
.
.
.
.
.
.

abah: Ija~

huh~ abah panggil aku..lega giler dengar sore abah panggil..

abah: turun~ sedara kau datang..

warggghhhh~~~ what the tuttt~~ buat suspenn~~ manyakk cilaka~~~~!! Pakcik Ajis satu keluarga datang upenye dari Batu Pahat..mak pun tak tau yg dorg nk datang..aku yela cam org gilak ketakutan kt atas..tapi syukur ar bukan seperti yg aku sangkakan..[sememangnya hidup aku bukanlah begitu tragis]

biler perkara camni berlaku, nampak sgt aku ni cepat berpikiran negatip dan cepat kalut tak tentu pasal..tapi kalu alarm tak bunyi b4 tu, maybe aku xla begitu pensakut..haishh~~ jatuh martabat aku sebagai wanita kental..[wakakakaka]


1 comment:

Tashu Faiz said...

wah~!!! tkder shiledtox dlm bilik????

wah~!! sgt bahayaaa
sbb nnt kalu ader tetibe

tetibeeeeee


whateverrrrrrrrrrrrrr~~...


erkkk... tersilap ayat.. wakakka


kalu tetibe.. tetibe...



ader cicak jatuh atas ko?

wah~

ngahahaha


...

.
.
.
.
.
.
whateverrrrrrrrrrrrr~~