Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 18, 2008

Fon masuk ICU

Aritu terletak henfon atas meja study, then biler pagi, alarm melalak..henfon tu kalu alarm dia bukan takat bunyi je tapi vibrate skali..so pagi2 tu dia melalak and berjoget kiri kanan kt atas meja tu..dan akhirnya...



jatuh kt atas lantai..aku yg sedang lena tidur, terdengar cik fon jatuh..tapi ah lantak ar..dah jatuh pun bukan leh wat pe..so aku teruskan tido...



lepas dari tu..

cik fon cam dh xberapa sihat...dia batuk2...suara kadang ade kadang xde...

dan sekarang ni..keadaan dia semakin boleh dikatakan tenat..

dia dh tak bersuara...dah xde nak riangkan aku lagi...

uwaaaaaa~~~~

aku..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku sangat sayang kt henfon tu...



orang call aku pun, aku xtau..tgk2 jek ade miskal berserta mesej marah2..

aku call org pun, aku xdengar sore org tu...



so aku vibrate kan jek..kalu org call mmg aku hanya leh tgk jek..

haishh~~~

.
.
.
.
.

buzzz buzzzz buzzz buzzz [henfon vibrate]

me: heyloo..[aduhhhh mmg la aku xkan dengar..lagi mau hello]

[aku hang up phone call tu..then they call again..apip yg angkat]

apip: heyloo..oh ahh oh ahh..heyloo aku sebenarnye xdengar ape ko ckp..wakkakaka

me: hoi, apsal ko ckp camtu..tu bukan member2 aku tu..tu num pejabat doh~ kalu PakLah yg call aku tadi camne? wakakkaka

apip: huh ye ke? aku ingat number phone umah tu..gune phone aku ar call balik..

~dialing number~

woman: heyloo..

me: heyloo..kat mane tu ek?

woman: ma*&^%^~ [i cant hear clearly what she said]

me: sorry~ ulang balik..

woman: ma*&^%^~ [still cant get]

[so kerana aku malu nk tanya lagi..aku just guess jek la]

me: memasak apeeee??

woman: wakakakakka~~ maktab la dik oi~

me: oh la..ahahha..sorryla xberapa clear..tadi ade org call number saya tapi henfon rosak xleh dengar clear..

woman: sape name ye?

~perbualan seterusnya xde kena mengena dalam kehidupan aku yg akan datang so xperlu cerita~

No comments: